SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Linkleaders zajmie się zintegrowaną komunikacją Grupy Skanska

Holding developerski Grupa Skanska integruje działania public relations wszystkich swoich spółek w Polsce. Ich obsługą w tym zakresie będzie zajmować się agencja Linkleaders, wybrana w przetargu.

Od maja Linkleaders odpowiada za kompleksową ogólnopolską komunikację całej Grupy Skanska w Polsce oraz prowadzenie biura prasowego jej poszczególnych spółek: Skanska Property Poland, Skanska Residential Development Poland oraz - w zakresie kontaktów z mediami na poziomie krajowym - Skanska. Współpraca obejmuje także obsługę kont Skanska Property Poland na LinkedIn i Twitterze.

Linkleaders została wybrana do tego zlecenia w przetargu. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne agencje starały się o to zlecenie.

Regionalne biura prasowe Skanska będą pracować bez zmian, obsługiwane w dalszym ciągu przez wewnętrznych pracowników.

- Będziemy umacniać swoją rozpoznawalność lidera na rynku budowlanym i deweloperskim w Polsce. Równie mocno zależy nam jednak na przekazywaniu naszych wartości, zasad i informowaniu o działaniach edukacyjnych, jakie prowadzimy w związku z realizacją projektów - zapowiada Małgorzata Dobosz, menadżer zespołu ds. komunikacji w Skanska Polska.

Dołącz do dyskusji: Linkleaders zajmie się zintegrowaną komunikacją Grupy Skanska

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl