Linkleaders zajmie się zintegrowaną komunikacją Grupy Skanska
Holding developerski Grupa Skanska integruje działania public relations wszystkich swoich spółek w Polsce. Ich obsługą w tym zakresie będzie zajmować się agencja Linkleaders, wybrana w przetargu.
Od maja Linkleaders odpowiada za kompleksową ogólnopolską komunikację całej Grupy Skanska w Polsce oraz prowadzenie biura prasowego jej poszczególnych spółek: Skanska Property Poland, Skanska Residential Development Poland oraz - w zakresie kontaktów z mediami na poziomie krajowym - Skanska. Współpraca obejmuje także obsługę kont Skanska Property Poland na LinkedIn i Twitterze.
Linkleaders została wybrana do tego zlecenia w przetargu. Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Firmy nie informują, na jak długo podpisały umowę ani które inne agencje starały się o to zlecenie.
Regionalne biura prasowe Skanska będą pracować bez zmian, obsługiwane w dalszym ciągu przez wewnętrznych pracowników.
- Będziemy umacniać swoją rozpoznawalność lidera na rynku budowlanym i deweloperskim w Polsce. Równie mocno zależy nam jednak na przekazywaniu naszych wartości, zasad i informowaniu o działaniach edukacyjnych, jakie prowadzimy w związku z realizacją projektów - zapowiada Małgorzata Dobosz, menadżer zespołu ds. komunikacji w Skanska Polska.
Dołącz do dyskusji: Linkleaders zajmie się zintegrowaną komunikacją Grupy Skanska