Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej
Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w maju 2008 sprzedaż
ogółem na poziomie 92 452 egz. (64 008 egz. w analogicznym okresie
2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży
miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal
Wirtualnemedia.pl.
Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74
958 egz. (spadek o 21 proc.) a na trzecim uplasował "Men's Health
Polska" (Motor Presse Polska) - 65 114 egz. (rok wcześniej 67 585
egz.).
maj |
|
2008 |
2007 |
ZKDP |
Sprzedaż ogólem |
Logo |
92452 |
64008 |
CKM |
74958 |
95124 |
Men's Health
Polska |
65114 |
67585 |
Playboy |
58792 |
61461 |
2008 |
|
maj |
kwiecień |
ZKDP |
Sprzedaż ogólem |
Logo |
92452 |
77799 |
CKM |
74958 |
74241 |
Men's Health
Polska |
65114 |
70315 |
Playboy |
58792 |
48693 |
W maju 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą
sprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) - na poziomie
39 676 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 36 985 egz.). Na
drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (Manager Media) - ze
sprzedażą 29 668 egz. (rok wcześniej 28 546 egz.).
maj |
|
2008 |
2007 |
ZKDP |
Sprzedaż ogólem |
Forbes |
39676 |
36985 |
Manager Magazin |
29668 |
28546 |
Businessman.pl |
24809 |
- |
2008 |
|
maj |
kwiecień |
ZKDP |
Sprzedaż ogólem |
Forbes |
39676 |
57946 |
Manager Magazin |
29668 |
32661 |
Businessman.pl |
24809 |
24369 |
Dołącz do dyskusji: Logo i Forbes liderami, ostro w dół CKM