SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Logo i Forbes liderami, ostro w dół CKM

Dane ZKDP o sprzedaży miesięczników dla mężczyzn: Forbes liderem wśród miesięczników biznesowych a Logo lifestylowych.

Magazyn shoppingowy "Logo" (Agora) miał w maju 2008 sprzedaż ogółem na poziomie 92 452 egz. (64 008 egz. w analogicznym okresie 2007 roku) - wynika z najnowszych danych ZKDP na temat sprzedaży miesięczników lifestylowych dla mężczyzn opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu znalazł się 'CKM' (Marquard Media Polska) - 74 958 egz. (spadek o 21 proc.) a na trzecim uplasował "Men's Health Polska" (Motor Presse Polska) - 65 114 egz. (rok wcześniej 67 585 egz.).

maj

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Logo 92452 64008
CKM 74958 95124
Men's Health Polska 65114 67585
Playboy 58792 61461
2008

maj kwiecień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Logo 92452 77799
CKM 74958 74241
Men's Health Polska 65114 70315
Playboy 58792 48693

W maju 2008 - w segmencie miesięczników biznesowych - największą sprzedaż ogółem miał 'Forbes' (Axel Springer Polska) - na poziomie 39 676 egz. (w analogicznym okresie 2007 roku - 36 985 egz.). Na drugim miejscu znalazł się "Manager Magazin" (Manager Media) - ze sprzedażą 29 668 egz. (rok wcześniej 28 546 egz.).

maj

2008 2007
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 39676 36985
Manager Magazin 29668 28546
Businessman.pl 24809 -
2008

maj kwiecień
ZKDP Sprzedaż ogólem
Forbes 39676 57946
Manager Magazin 29668 32661
Businessman.pl 24809 24369

Dołącz do dyskusji: Logo i Forbes liderami, ostro w dół CKM

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl