“Logo” zmienia zawartość i wizerunek. Będzie więcej reportaży i wywiadów
Miesięcznik “Logo” (Agora) od wydania listopadowego zwiększy liczbę tekstów reportażowych i wywiadów ze znanymi ludźmi. Na okładkach pojawiać się będą już nie tylko młodzi mężczyźni, ale panowie w różnym wieku.
“Logo” powstało w 2005 roku na fali sukcesu także wydawanego przez Agorę pisma “Avanti” i początkowo było tytułem prawie wyłącznie shoppingowym. Stopniowo magazyn poszerzył się o treści lifestylowe, ale nadal przez wielu postrzegany jest przez pryzmat katalogu o modzie.
- Nasze badania potwierdziły, że część osób, które od dawna nie sięgały po nasz tytuł, nadal wyobrażała sobie, że “Logo” to journal o modzie czy katalog reklamowy - mówi Mikołaj Kirschke, redaktor naczelny i wydawca “Logo”. Dlatego wydawca zdecydował się na wprowadzenie kolejnych zmian w magazynie.
- Obecnie mężczyznę definiuje się nie przez to co ma, ale przez to co robi - podkreśla Kirschke. W związku z tym w miesięczniku będzie teraz więcej treści reportażowych, np. lepiej wyeksponowana zostanie rubryka “Mój pierwszy raz” (relacja dziennikarza z nowej aktywności, którą podjął), odmieniona zostanie też rubryka podróżnicza. - Takie materiały będą teraz filarem naszego magazynu, jeden z nich znajdzie się zawsze na początku pisma - mówi Kirschke.
Ponadto na łamach “Logo” pojawiać się będzie więcej wywiadów ze znanymi mężczyznami. Zmieni się też charakter okładek: zdjęcia na nich będą bardziej dynamiczne, a bohaterami okładek będą już nie tylko młodzi mężczyźni, ale ciekawe osobowości.
Bez zmian pozostaje cena “Logo”, wynosząca 7,90 zł. Listopadowe wydanie pisma wspierać będzie kampania reklamowa prowadzona w telewizji, radiu, prasie ("Gazeta Wyborcza" i jej dodatki, czasopisma Agory), internecie (Gazeta.pl, WP.pl), na nośnikach reklamy zewnętrznej AMS oraz w kinach (Helios i Multikino). Za zakup mediów oraz kreację odpowiada dział marketingu Agory, produkcją spotów zajęła się zaś agencja Bardzo.
Z danych ZKDP wynika, że w I półroczu br. średnia sprzedaż ogółem “Logo” w I półroczu br. wyniosło 30 244 egz. (więcej na ten temat).
Dołącz do dyskusji: “Logo” zmienia zawartość i wizerunek. Będzie więcej reportaży i wywiadów