Lotos promuje wakacyjną ofertę hot dogów (wideo)
Ruszyła wakacyjna kampania reklamowa koncernu paliwowego Lotos, promująca ofertę hot dogów na jego stacjach benzynowych.Działania przygotowały Havas Warsaw, Tank Production i Zenith.
Od lipca na stacjach paliw Lotos w całej Polsce trwa wakacyjna promocja "TankuJEMY HOT DOGI za 1 grosz".
Do trwającej od początku lipca kampanii radiowej, internetowej i outdoorowej w połowie miesiąca dołączył spot reklamowy, który emitowany jest na antenach najpopularniejszych stacji telewizyjnych w Polsce.
Głównymi bohaterami reklamy jest rodzina z dziećmi podczas wakacyjnego wyjazdu. Spot zrealizowany jest w lekkiej, humorystycznej konwencji z wykorzystaniem techniki slow motion oraz filmowej symboliki. Punktem kulminacyjnym jest pojedynek rodem z westernu.
Aby skorzystać z promocji "TankuJEMY HOT DOGI za 1 grosz", trzeba zatankować min. 25 litrów dowolnego paliwa i kupić kawę, inny napój z kawiarki Cafe Punkt lub napój Dynamic. Następnie można odebrać za 1 grosz hot doga dla siebie i dla maksymalnie trójki dzieci w wieku do 18 lat, z którymi podróżuje się samochodem. Jeśli kierowca pojawi się na stacji bez pociech, także otrzyma hot doga za 1 grosz, po spełnieniu warunku zakupowego.
Za koncepcję spotu i przygotowanie materiałów reklamowych odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw. Spot wyprodukowano we współpracy z domem produkcyjnym Tank Production. Natomiast za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith.
Dołącz do dyskusji: Lotos promuje wakacyjną ofertę hot dogów (wideo)