315 tys. widzów dziewiątej serii „Love Island”. Hitem finał
Niemal 315 tys. widzów przyciągnął do Czwórki reality show „Love Island. Wyspa miłości 9”. To o niemal 157 tys. mniej niż siódmy sezon produkcji, nadawany w innym paśmie wiosną ub.r. - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl. TV4 miało w trakcie trwania 3,54 proc. udziału w rynku w grupie wszystkich widzów.
„Love Island. Wyspa miłości 9” w Czwórce oglądać można było w dni powszednie oraz w niedziele o godz. 22.00 (to nowe pasmo, wcześniej program pokazywano o godz. 21.00), począwszy od 4 marca br. Średnia widownia 36 odcinków randkowego programu (pokazanych do 14 kwietnia) wyniosła 315 tys. osób. Przełożyło się to na 3,54 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 5,79 proc. w grupie 16-49 i 4,88 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Przynajmniej przez 1 minutę każdy z dotychczasowych odcinków programu obejrzało 688 tys. widzów w grupie 4+.
Widownia programu rosła z czasem. Największą zgromadził finałowy odcinek – obejrzało go 415 tys. widzów, co przełożyło się na 4,57 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów.
Poniżej pięć odcinków z najwyższą oglądalnością:
Dla porównania „Love Island. Wyspa miłości 7”, emitowaną w Czwórce w okresie 27 lutego-9 kwietnia ub.r. oglądało 472 tys. osób, co przełożyło się na 3,73 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,31 proc. w grupie 16-49, 5,44 proc. w grupie 16-59 oraz 5,38 proc. w grupie 16-34. Oznacza to spadek oglądalności o prawie 157 tys.
Program został przeniesiony z Polsatu do Czwórki
Sześć pierwszych edycji „Love Island. Wyspa miłości” emitował Polsat, od siódmej odsłony program znajduje się w ofercie Czwórki.
Format „Love Island” to brytyjski randkowy reality-show, który powstał w 2005 roku dla stacji ITV. Uczestnicy programu przez kilka tygodni mieszkają w luksusowej willi i są odcięci od świata zewnętrznego. Ich celem jest łączenie się w pary. Regularnie do programu dołączają nowi uczestnicy, których obecność powoduje duże zamieszanie. Najmniej lubiani uczestnicy lub tacy, których odrzuca partner muszą pożegnać się z pozostałymi.
Program ponownie prowadzi Karolina Gilon.
Udział Czwórki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2023 roku wyniósł 2,97 proc.
Dołącz do dyskusji: 315 tys. widzów dziewiątej serii „Love Island”. Hitem finał