SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

LoveBrands Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową Oranżady Hellena

Agencja LoveBrands Group przejmuje obsługę marki Oranżada Hellena (Colian) w zakresie działań reklamowych ATL i BTL, a także trade i digital. W ramach współpracy, agencja zrealizuje kampanię dla Oranżady Hellena Zero oraz Oranżady Strzelającej. Kontynuowana będzie również kampania #Hellendż dla marki głównej.

Kuba Wojewódzki w reklamie oranżady HellenaKuba Wojewódzki w reklamie oranżady Hellena

Współpraca pomiędzy LoveBrands Group, a marką Hellena rozwija się od wiosny 2023 roku. Do tej pory dotyczyła ona głównie działań z zakresu influencer marketingu i realizacji kampanii #Hellendż, autorstwa agencji. Prowadzone dotychczas aktywności przyczyniły się do rozszerzenia współpracy o kolejne kampanie.

- Prawie roczna współpraca z agencją LoveBrands Group, udowodniła nam, że to znakomity partner dla naszej marki Oranżada Hellena. Mamy wspólny cel i wizję, a świeże spojrzenie na markę i kierunek rozwoju komunikacji, jakie zaproponowała agencja daje nam pewność, że wspólnie nam się je osiągnąć.  Bardzo zależy nam na długotrwałych  relacjach , bo to najczęściej procentuje  jednakowym spojrzeniem na potrzeby marki i jej rozwój  – mówi Magdalena Koszela, marketing manager Colian.

W ramach zaplanowanych działań, agencja będzie wykonywała realizacje związane ze strategią komunikacji, kreacją, a także spoty telewizyjne i radiowe. Prowadzona będzie także kampania digitalowa, OOH i trade. LoveBrands Group również nadal będzie zajmować się działaniami influencer marketingu dla marki Hellena.

Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową Oranżady Hellena

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl