LoveBrands Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową Oranżady Hellena
Agencja LoveBrands Group przejmuje obsługę marki Oranżada Hellena (Colian) w zakresie działań reklamowych ATL i BTL, a także trade i digital. W ramach współpracy, agencja zrealizuje kampanię dla Oranżady Hellena Zero oraz Oranżady Strzelającej. Kontynuowana będzie również kampania #Hellendż dla marki głównej.
Współpraca pomiędzy LoveBrands Group, a marką Hellena rozwija się od wiosny 2023 roku. Do tej pory dotyczyła ona głównie działań z zakresu influencer marketingu i realizacji kampanii #Hellendż, autorstwa agencji. Prowadzone dotychczas aktywności przyczyniły się do rozszerzenia współpracy o kolejne kampanie.
- Prawie roczna współpraca z agencją LoveBrands Group, udowodniła nam, że to znakomity partner dla naszej marki Oranżada Hellena. Mamy wspólny cel i wizję, a świeże spojrzenie na markę i kierunek rozwoju komunikacji, jakie zaproponowała agencja daje nam pewność, że wspólnie nam się je osiągnąć. Bardzo zależy nam na długotrwałych relacjach , bo to najczęściej procentuje jednakowym spojrzeniem na potrzeby marki i jej rozwój – mówi Magdalena Koszela, marketing manager Colian.
W ramach zaplanowanych działań, agencja będzie wykonywała realizacje związane ze strategią komunikacji, kreacją, a także spoty telewizyjne i radiowe. Prowadzona będzie także kampania digitalowa, OOH i trade. LoveBrands Group również nadal będzie zajmować się działaniami influencer marketingu dla marki Hellena.
Dołącz do dyskusji: LoveBrands Group zajmie się kompleksową obsługą reklamową Oranżady Hellena