657 tys. widzów „Loży prasowej” w tym roku. TVN24 wygrywa z konkurencją
W tym roku magazyn Małgorzaty Łaszcz „Loża prasowa” śledzi średnio 657 tys. widzów. Program daje TVN24 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności wśród stacji newsowych - wynika z analizy Wirtualnemedia.pl.
„Loża prasowa” emitowana jest w TVN24 w niedziele o godz. 11.50. Jej średnia widownia w okresie od 3 stycznia do 8 sierpnia br. wyniosła 657 tys. osób, co przełożyło się na 6,84 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,67 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 3,87 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najpopularniejsze wydanie audycji w analizowanym okresie wyemitowane zostało 17 stycznia, które śledziło 902 tys. osób. Gośćmi tego dnia byli Paweł Musiałek z Klubu Jagiellońskiego, Magdalena Rigamonti z „Dziennika Gazety Prawnej”, Adam Szostkiewicz z „Polityki” i Roman Imielski z „Gazety Wyborczej”.
Kanał TVN24 w czasie nadawania nowych odcinków audycji zdecydowanie wygrywa walkę o widza w rynku telewizyjnym z mającą większy zasięg stacją TVP Info. Antena ma w tym paśmie 2,69 proc. udziału. Trzecie miejsce zajmuje Polsat News (0,87 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.
„Loża prasowa” to cotygodniowy cykl, w którym najważniejsze wydarzenia na scenie politycznej komentują czołowi dziennikarze i publicyści.
Wśród nich znajdują się m.in. Piotr Stasiński, Igor Janke, Jacek Żakowski, Paweł Lisicki, Andrzej Stankiewicz, Cezary Michalski, Daniel Passent, Piotr Zaremba, Tomasz Wołek, Paweł Wroński i Tomasz Wróblewski. Audycję prowadzi Małgorzata Łaszcz.
Udział TVN24 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 5,36 proc.
Dołącz do dyskusji: 657 tys. widzów „Loży prasowej” w tym roku. TVN24 wygrywa z konkurencją