Lubella zaprasza do przyrządzania makaronu "Tak, jak lubisz"
W październiku marka Lubella (Maspex) kontynuuje kampanię, w której podkreśla, że makarony można jeść dokładnie "tak, jak lubisz".
W spocie reklamowym konsumenci Lubelli będą mogli przekonać się jak wiele dań można przygotować z ulubionym makaronem i różnorodnymi składnikami.
Wokół platformy komunikacyjnej Lubelli: „TAK! jak lubisz” skupione są także pozostałe działania komunikacyjne. Szeroka komunikacja obejmuje telewizję, a także social media, bankomaty, działania digitalowe, współpracę z Influencerami oraz materiały POS w przestrzeniach sklepowych.
Na ekranach wybranych bankomatów pojawia również wideopropozycja połączenia makaronów Lubella i kilku wybranych składników, z których można przygotować jedno z trzech pysznych dań.
Lubella reklamuje przepisy na gotowe dania
Lubella jest obecna także w przestrzeniach sklepowych, gdzie pojawiły się materiały POS oraz na platformie Uwielbiam.pl. Podczas kampanii w ww. kanałach, będą promowane również przepisy na trzy konkretne dania – Lubella świderki z gulaszem, Lubella pióra ze szpinakiem, kurczakiem i śmietaną oraz Lubella spaghetti w sosie pieczarkowym dzięki którym każdy obiad nabierze niepowtarzalnego charakteru.
Za kreację odpowiada agencja Brainbox, za planowanie i zakup mediów Starcom.
Dołącz do dyskusji: Lubella zaprasza do przyrządzania makaronu "Tak, jak lubisz"