„Lubię laski. Podlaski” w kampanii Pasztetu Podlaskiego
Rusza letnia kampania „Lubię laski. Podlaski” promująca Pasztet Podlaski. Akcję - obejmującą nadmorskie eventy - realizuje produkująca go firma Drosed we współpracy z agencjami Soul and Mind Group i Effective PR.
W ramach kampanii „Lubię laski. Podlaski” od 15 lipca do 14 sierpnia w kolejne weekendy w pięciu nadbałtyckich miejscowościach (Jastrzębiej Górze, Łebie, Ustce, Mielnie i Pobierowie) działać będzie Centrum Powiększania Podlaski. W specjalnie oznakowanych namiotach na plażach i promenadach będą się odbywać liczne gry i konkursy z nagrodami związane z Pasztetem Podlaskim, a koordynowane przez animatorów i hostessy. Akcja ma na celu promowanie Pasztetu Podlaskiego oraz podkreślanie, że w okresie wakacyjnym jest on dostępny w opakowaniu większym aż o 30 proc.
Akcję - realizowaną przez firmę Drosed, która produkuje Pasztet Podlaski - wspierają reklamy w formie plakatów, ulotek i bilbordów i komunikatów mobilnych przygotowane przez agencję Soul and Mind Group. Natomiast działania public relations związane z kampanią prowadzi agencja Effective PR.
Dołącz do dyskusji: „Lubię laski. Podlaski” w kampanii Pasztetu Podlaskiego