Pasztet Podlaski reklamowany „na fali”
Rusza kampania „Podlaski na fali 2013” reklamująca w miejscowościach nadmorskich Pasztet Podlaski (produkowany przez Drosed). Za przygotowanie i realizację akcji odpowiada agencja Brandcomm Polska.
W ramach kampanii „Podlaski na fali 2013” przez trzy letnie weekendy pod hasłem „Nie ma Podlaskiego, nie bawię się” w wybranych miejscowościach nadmorskich organizowane będą eventy. W specjalnie oznakowanych namiotach animatorzy i hostessy będą zachęcać do udziału w zawodach, w których będzie można wygrać kubki, koszulki i inne wakacyjne gadżety. Uczestnicy będą też mogli sprawdzić swoje siły w wyścigach na rowerze, kręceniu hula-hop, mini golfie, rzutach do celu i układaniu puzzli na czas. Dodatkową atrakcją będzie obecność profesjonalnego karykaturzysty, który wykona portrety uczestników po okazaniu przez nich dowodu zakupu Pasztetu Podlaskiego.
Eventy odbędą się w Mielnie (12-14 lipca), Łebie (19-21 lipca) i Władysławowie (9-11 sierpnia).
Akcja obejmuje też konkurs fotograficzny na Facebooku dla osób, które prześlą na fanpage Podlaskiego swoje zdjęcie zrobione w czasie eventu. Autorzy fotografii wykonanych w każdej z miejscowości, które zdobędą największą liczbę polubień, wygrają tablety Samsung Galaxy.
Celem działań jest wzmocnienie świadomości marki Pasztet Podlaski i budowanie jej pozytywnych konotacji wśród młodszych konsumentów. Za przygotowanie wszystkich materiałów i realizację eventów odpowiada agencja reklamowa Brandcomm Polska.
Dołącz do dyskusji: Pasztet Podlaski reklamowany „na fali”