SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Lufthansa z nowym regionem EMEA, na jego czele Heike Birlenbach

Heike Birlenbach została mianowana wiceprezesem ds. sprzedaży Lufthansa Group na nowy, połączony region EMEA.

Heike Birlenbach dołączyła do Lufthansy w 1990 r. W bazie we Frankfurcie zbierała doświadczenie na kilku stanowiskach jeszcze podczas studiów z turystyki i ekonomii. W 1994 r. przeniosła się do działu sprzedaży, a do jej obowiązków należało zarządzanie globalnymi klientami. W 1999 r. awansowała na stanowisko dyrektora marketingu i wsparcia sprzedaży w Europie, które objęła w Londynie. Następnie, od 2002 r. była odpowiedzialna za organizację linii w krajach Beneluksu z bazą w Amsterdamie. W 2006 r. powróciła do siedziby Lufthansy we Frankfurcie jako dyrektor zarządzania produktem w ruchu krajowym i europejskim. W 2009 r. została dyrektorem zarządzającym Lufthansy we Włoszech z bazą w Mediolanie, a w 2011 r. przyjęła posadę dyrektor personelu pokładowego w oddziale Lufthansy w Monachium, będąc odpowiedzialną za 4500 pracowników personelu pokładowego, zarządzanie i utrzymywanie jakości usług i szkoleń.

Od 2014 r. Birlenbach zajmuje w Lufthansa Group stanowisko wiceprezesa ds. sprzedaży na Europę. Z początkiem 2017 r. jej obowiązki zostaną rozszerzone na region EMEA. Na nowym stanowisku będzie odpowiadać nie tylko za sprzedaż i działania komercyjne w Europie, ale także na Bliskim Wchodzie i w Afryce. Birlenbach będzie odpowiedzialna bezpośrednio przed wiceprezesem wykonawczym ds. sprzedaży Lufthansa Group.

Birlenbach ukończyła studia magisterskie z zarządzania na Uniwersytecie McGill w Montrealu w Kanadzie.

Zmiany w strukturze sprzedażowej Lufthansa Group są wynikiem reorganizacji istniejących dotychczas obszarów sprzedaży i wejdą w życie 1 stycznia 2017 r. Restrukturyzacja ma na celu poprawę jakości troski o klienta oraz wzrost efektywności procesów wewnętrznych. Nowy region sprzedażowy ma być też lepiej dostosowany do klientów korporacyjnych, którzy w większości również wyodrębniają obszar EMEA w swojej działalności. Obszar ten będzie jednym z czterech głównych pod względem sprzedaży globalnej, wyłączając z tego rynki rodzime Lufthansa Group (Niemcy, Austria, Szwajcaria).

Region EMEA obejmie 74 rynki, od Norwegii, przez Maroko i Kazachstan, po RPA, a Birlenbach będzie zarządzać nimi z biura we Frankfurcie. Jej obszar sprzedażowy integruje działania przewoźników Lufthansa Group – Austrian, Lufthansa i Swiss. Ponadto będzie ona reprezentować Brussels Airlines i wspierać działania sprzedażowe Eurowings na wybranych rynkach.

Ponadto Tamur Goudarzi-Pour, który od 2014 r. był odpowiedzialny za sprzedaż w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki, od 1 stycznia 2017 r. obejmie posadę wiceprezesa sprzedaży obszaru obu Ameryk Lufthansa Group Airlines. Goudarzi-Pour na nowym stanowisku zastąpi Jürgena Siebenrocka, który został mianowany wiceprezesem sprzedaży na rynki domowe i kluczowe obszary zarządzania Lufthansa Group Airlines – będzie odpowiedzialny za Niemcy, Austrię i Szwajcarię, a także globalnych klientów korporacyjnych i sieciowe biura podróży.

autor:
2016-12-08

Dołącz do dyskusji:

 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl