Magdalena Michalska-Szmidt kierownikiem marketingu Nikon Polska
Magdalena Michalska-Szmidt objęła stanowisko kierownika marketinguw Nikon Polska. Zastąpiła Katarzynę Romaniuk, która będziewspółpracować z Nikon Polska, przejmując odpowiedzialność zarealizację projektu edukacyjnego polskiego oddziału Nikona -Akademię Nikona oraz Szeroki Kadr.
Michalska-Szmidt, dotychczas pełniąca funkcję specjalisty ds.produktu, w dziale marketingu Nikon Polska od czerwca 2007 r.
Magdalena Michalska-Szmidt związana jestzawodowo z marketingiem od 1996 r. Pracowała m.in. w firmie Gomanjako product manager marek Chupa Chups, Smint i Kopiko (od 1996 do1998 r.) oraz Kodak Polska, gdzie w latach 1998 - 2006 zajmowałastanowiska m.in. managera ds. aparatów analogowych, managera ds.aparatów cyfrowych oraz popularnych systemów drukowania zdjęć - narynek polski, węgierski, czeski i słowacki. Przed podjęciem pracy wNIKON Polska, w latach 2006 - 2007, piastowała stanowisko marketingmanager w firmie XL Energy Marketing.
Magdalena Michalska-Szmidt jest absolwentką UniwersytetuWarszawskiego (Instytut Ameryk i Europy) oraz Warszawskiej SzkołyBiznesu. Ukończyła także Policealne Studium Fototechniczneze specjalnością technika fotografii.
Dotychczasową funkcję Michalskiej-Szmidt - specjalisty ds.produktu - przejął Jan Przybysz, który wcześniejpracował m. in. w Kodak Polska, zajmując kolejno stanowiskaasystenta marketingu (lata 2002 - 2005), specjalisty ds. marketinguna rynek Polski, Węgier, Czech i Słowacji (2005 r.) oraz juniorproduct manager ds. fotografii analogowej oraz materiałóweksploatacyjnych na wspomniany region (lata 2005 - 2006). Od 2006r., jako marketing and sales specialist w firmie Ascen, odpowiadałza działania marketingowe firmy. W latach 2006 - 2009 pracowałnatomiast w Mid Ocean Brands Polska jako specjalista ds. marketinguna rynek Polski, Litwy, Łotwy i Ukrainy (od 2008 do 2009 r.). JanPrzybysz jest absolwentem Uniwersytetu Kardynała StefanaWyszyńskiego - w Instytucie Edukacji Medialnej i Dziennikarstwaoraz na Wydziale Nauk Humanistycznych.
Dołącz do dyskusji: Magdalena Michalska-Szmidt kierownikiem marketingu Nikon Polska