SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Make Life Harder zebrało 2,3 mln zł dla WOŚP

Rozrywkowy profil Make Life Harder zebrał do internetowej skarbonki ponad 2,3 mln zł na rzecz Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.

fot. Instagram.com/Make Life Harderfot. Instagram.com/Make Life Harder

Prowadzący Make Life Harder założył eSkarbonkę dla WOŚP z celem tysiąca złotych. Jednak dzięki fanom profilu bardzo szybko kwota ta została przekroczona - w sumie o 200 tys. procent normy. O północy w skarbonce Make Life Harder było 2 316 520 złotych i 35 groszy. W ubiegłym roku influencer dzięki eSkarbonce uzbierał ponad 700 tys. zł na cele WOŚP.

- Bez reklamy, kamer i jupiterów obcy sobie ludzie zjednoczyli się we wspólnej sprawie: aby przetestować elastyczność paska z procentami na stojaku na papierowe ręczniki. Tak zapamiętamy ten dzień - skomentowali, nawiązując do wiadomości jednego z internautów - skomentował na Instagramie Jakobe Mansztajn, prowadzący profil Make Life Harder.

Ponad 136 ml zł w 30. Finale WOŚP. Trwają licytacje celebrytów

Twórca Make Life Harder przekazał na WOŚP także łamy profilu na Instagramie. Osoba, która wygra licytację, będzie mogła zamieścić swoją serię postów w sekcji stories profilu.

Dzięki eSkarbonkom w tym roku udało się zebrać na cele WOŚP 18 373 084 zł. W poniedziałek po północy rzecznik WOŚP podał, że w finale zebrano na pomoc dzieciom 136 282 325 zł. To rekordowa kwota. Jej ostateczna wartość zostanie podana na konferencji w marcu.

Obecnie najwyżej licytowaną aukcją na WOŚP jest "Luksusowy weekend z Omeną Mensah i Rafałem Brzoską". Na kilkanaście godzin przed zakończeniem licytacji, cena maksymalna wynosi ponad 166 tys. zł. W krótkim czasie kwotę blisko 100 tysięcy złotych osiągnęła aukcja influencerki Natalii Siwiec, która proponuje tygodniowy pobyt w jej posiadłości w meksykańskim Tulum wraz z wycieczką krajoznawczą.  W podobnej cenie można licytować hulajnogę elektroniczną z podpisem Donalda Tuska czy malucha Radia Zet.

Już ponad ponad 60 tysięcy złotych kosztuje wspólny występ z idolem nastolatek, Dawidem Kwiatkowskim. 10 tysięcy mniej trzeba zapłacić za spacer z profesorem Marcinem Matczakiem lub za spotkanie z politykiem Radosławem Sikorskim.

Hasłem tegorocznej zbiórki było "Przejrzyj na oczy". Dzięki pieniądzom ze zbiórki zostaną zakupione  m.in. angiograf dwupłaszczyznowy do leczenia siatkówczaka, oftalmoskopy do badania dna oka, lampy szczelinowe do diagnostyki przedniego odcinka oka, tonometry do pomiaru ciśnienia śródgałkowego (rogówki i soczewki), synoptofory do pomiaru kąta zeza, urządzenia OCT do bezinwazyjnej diagnostyki schorzeń, tomografia dna oka, mikroskopy i stoły operacyjne.

Konto Make Life Harder ma na Instagramie 941tys. obserwujących, na Facebooku ponad 416 tys. fanów. Profil skupia się na treściach satyrycznych, jednak udostępnia też wiele zbiórek charytatywnych i podaje ważne informacje. Od czasu pandemii udostępnia także prośby o pomoc np. małym, lokalnym firmom w trudnej sytuacji.

Influencerom od lat udaje się zebrać dzięki zaangażowanym społecznościom ogromne sumy dla WOŚP. W ubiegłym roku Nicole Sochacki-Wójcicka, działająca w internecie jako Mama ginekolog, na pomoc WOŚP zebrała na swoim Instagramie aż 5,3 mln złotych. Do zbiórki wykorzystała swój internetowy sklep dla kobiet w ciąży i rodziców. Na co dzień można w nim kupić różne produkty, jednak w dniu finału WOŚP sklep był dedykowany wyłącznie produktom, z których dochód zasilił konto Orkiestry.

Dołącz do dyskusji: Make Life Harder zebrało 2,3 mln zł dla WOŚP

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jacek Kurski
Brawo! Podświadomie zawsze wierzyłem w Was i w Mate!
odpowiedź
User
Marcin Kowalczyk
WOŚP? Pan Owsiak - syn ormowca? Nie wspieram.
odpowiedź