Makro kampanią „Otwarte w niedziele” promuje lokalnych przedsiębiorców
Sieć hurtowni Makro Polska rozpoczęła kampanię „Otwarte w niedziele”, której celem jest zwrócenie uwagi na znaczenie sektora handlowo-usługowego w Polsce. Przygotowały ją dział marketingu firmy i Metro Group Advertising.
Przedstawiciele firm zapraszają w kampanii do odwiedzania swoich restauracji i sklepów w każdą niedzielę, także wolną od handlu. Jako lokalne biznesy mogą w tym dniu oferować swoje usługi – pod warunkiem, że sami wtedy pracują w swoich sklepach. Makro Polska ich wspiera reklamując ich lokale i podkreślając, jak wielką pasję i wysiłek wkładają w prowadzenie własnych firm.
Sieć hurtowni Makro rozpoczęła kampanię specjalnie, tuż przed niedzielą niehandlową, zapraszając konsumentów z całej Polski do odwiedzenia lokalnych sklepików oraz restauracji, które mogą przyjmować gości i klientów właśnie w tym dniu.
- Tą akcją chcemy wesprzeć naszych klientów. Doceniamy ich pasje oraz zaangażowanie w prowadzeniu biznesu i liczymy, że docenią to też konsumenci, chętnie odwiedzając ich lokale, które promujemy na stronie makro.pl - mówi Anna Heimberger, dyrektor działu marketingu Makro Polska. - W kampanii wykorzystujemy elementy real-time marketingu i dyskusyjny temat niedziel handlowych. W mediach społecznościowych kreacja zaczyna się od słów „Makro jest zamknięte w najbliższą niedzielę, ale zapraszamy do sklepów i restauracji naszych klientów - dodaje.
Akcja jest wspierana przez kampanię medialną, w ramach której wykorzystywane są reklamy w dziennikach lokalnych, wielkoformatowe siatki na budynkach Makro, billboardy oraz materiały POS. W internecie kampania będzie widoczna na portalach biznesowych i w mediach społecznościowych, takich jak: Facebook, Instagram oraz YouTube.
Za kreację i przygotowanie kampanii odpowiada dział marketingu Makro Polska, a za zakup mediów - Metro Group Advertising.
Dołącz do dyskusji: Makro kampanią „Otwarte w niedziele” promuje lokalnych przedsiębiorców