Małe dziewczynki odgrywają dorosłych w reklamie Barbie
W nowej reklamie lalek Barbie kilkuletnie dziewczynki wcielają się w role dorosłych wykonujących różne zawody. I radzą sobie świetnie, bowiem kluczem do sukcesu jest w tym wypadku nieograniczona wyobraźnia.
W prawie dwuminutowym spocie reklamowym kilka dziewczynek bierze na siebie dorosłe zawodowe role w rzeczywistym świecie. Jedna z nich jest uniwersyteckim wykładowcą, druga weterynarzem, trzecia trenerem sportowym, a czwarta - bizneswoman.
Choć dorosłe otoczenie reaguje na pojawienie się dziewczynek z niedowierzaniem i rozbawieniem, to same bohaterki spotu radzą sobie w nowych rolach świetnie. Na koniec zaś okazuje się, że kluczem do sukcesu jest wyobraźnia, którą rozbudzają i kształtują w dziewczynkach znane od wielu pokoleń lalki Barbie.
- Chcemy przypomnieć światu, że marka Barbie jest wciąż obecna na rynku, i że wciąż jest ważna w życiu dzieci - podkreśla w rozmowie z serwisem Adweek Evelyn Mazzocco, general manager marki Barbie w firmie Mattel. - Nasza nowa kampania ma uświadomić rodzicom, że poprzez siłę jaką daje wyobraźnia lalki Barbie pozwalają wyzwolić w małych dziewczynkach drzemiący w nich nieograniczony potencjał.
Za kreację spotu i kampanii odpowiada agencja BBDO San Francisco.
Dołącz do dyskusji: Małe dziewczynki odgrywają dorosłych w reklamie Barbie