Mali przedsiębiorcy reklamują Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną w ING Banku Śląskim (wideo)
W nowej odsłonie kampanii opartej na haśle „Liczą się ludzie” ING Bank Śląski reklamuje Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną. Akcję przygotowały agencje Brain i Gong oraz dom mediowy Lowe Media.
Reklamy pokazują ludzi prowadzących jednoosobowe działalności gospodarcze lub małe firmy w różnych branżach. Bohaterowie kampanii opowiadają, co jest najważniejsze w ich biznesie oraz w jaki sposób pomocne są usługi ING Banku Śląskiego - przede wszystkim Konto Direct dla Firm umożliwiające dostęp do aplikacji mobilnej, uznanej w ub.r. przez „Newsweek” za najlepszą bankowość mobilną w Polsce.
Jest to drugi etap trwającej od 8 marca kampanii reklamowej ING Banku Śląskiego pokazującej pomysły i poglądy różnych osób na życie, zgodnie z wprowadzonym przez bank jesienią ub.r. hasłem „Liczą się ludzie”. W pierwszej odsłonie promowane było Konto Direct dla klientów indywidualnych (zobacz szczegóły).
Akcja reklamowa jest prowadzona w telewizji (kanały ogólne i tematyczne), internecie (spoty w serwisach VoD, reklamy display, aktywności w social media), na outdoorze (billboardy) oraz w oddziałach ING Banku Śląskiego (materiały BTL).
Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Brain (z wyjątkiem reklam internetowych przygotowanych przez agencję Gong). Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Lowe Media.
Dołącz do dyskusji: Mali przedsiębiorcy reklamują Konto Direct dla Firm z aplikacją mobilną w ING Banku Śląskim (wideo)