Marcin Prokop sarkastycznie rozmawia ze sobą w reklamach Schweppes (wideo)
Pod hasłem „Różne smaki życia z Marcinem Prokopem” rozpoczęła się nowa kampania reklamowa marki napojów gazowanych Schweppes produkowanych przez Orangina Schweppes Polska. Za jej realizację odpowiadają agencje H2O Creative, Wavemaker (GroupM/WPP) i OTO Film. Spot wyreżyserował Antoni Ferency.
Głównym celem tegorocznej kampanii jest ukazanie różnych twarzy marki Schweppes z wykorzystaniem nowego ambasadora, Marcina Prokopa, dziennikarza TVN.
W ramach kampanii w mediach społecznościowych pojawi się 6 materiałów wideo, w których Marcin Prokop prowadzi sarkastyczne rozmowy z różnymi wersjami samego siebie. Opowiada o swoich doświadczeniach osobistych i zawodowych, przy okazji zachęcając do próbowania w życiu nowych rzeczy.
- Forma kampanii nawiązuje do znanego w świecie filmu i reklamy schematu rozmowy głównego bohatera z własnym alter ego. Jednak wyróżnia ją swojego rodzaju autentyzm, wynikający z rozmowy z własnym Ja. Bezcenne było dla nas niezwykłe poczucie humoru Marcina, które idealnie odwzorowuje bezpośrednie i momentami dość ostre rozmowy, jakie prowadzimy w naszych głowach… bo przecież nie ma bardziej uczciwej osoby wobec ciebie niż ty sam. Tak właśnie powstał pomysł, dzięki któremu odkryliśmy tak wiele twarzy Marcina i wydobyliśmy jego osobiste przeżycia, które już wkrótce po raz pierwszy ujrzą światło dzienne - mówi Michał Tomaszuk, CEO agencji H2O Creative.
Kampania obejmuje internet: Facebook, YouTube oraz Instagram. Wsparciem dla pełnych materiałów wideo są spoty 15- i 6-sekundowe.
- To dla nas odważny krok, ponieważ za namową agencji, po raz pierwszy historii przenieśliśmy cały budżet z TV do online‘u. Za pomocą nowej aktywacji chcemy zaproponować coś więcej, wyjść naprzeciw grupie docelowej i stworzyć kampanię opartą na jakościowym contencie, który fani marki będą chcieli, a nie będą musieli oglądać. Szukając ambasadora zwróciliśmy się więc w stronę niezwykle złożonej i ciekawej postaci, Marcina Prokopa. Jesteśmy przekonani, że Marcin doskonale wpisuje się w charakter marki Schweppes, która w rzeczywistości jest czymś więcej niż może się wydawać - dodaje Paweł Wałach z Orangina Schweppes.
Za strategię i kreację odpowiada H2O Creative.Produkcją wideo zajęło się OTO Film, a spoty wyreżyserował Antoni Ferency. Media do kampanii planuje i kupuje Wavemaker (GroupM/WPP).
Schweppes ostatnią dużą kampanię miał w ub.r. Wtedy marka była reklamowana hasłem „Poczuj różnicę”.
Marcin Prokop, dziennikarz TVN obecnie występuje też w kampanii Warty, promuje ubezpieczenia na życie myjąc okna
- wcześniej można go było oglądać m.in. w reklamach parówek Berlinek. Promował też Radio Złote Przeboje oraz reklamował obiady z wykorzystaniem mrożonek Iglotexu, Play, T-Mobile czy Halls.
Dołącz do dyskusji: Marcin Prokop sarkastycznie rozmawia ze sobą w reklamach Schweppes (wideo)
aspartamu. acesulfamu K. Wystarczy kupić ten sam napój u sąsiadów, Niemców, Czechów, Słowaków a nawet Rosjan, żeby zauważyć, że w jego składzie jest tylko cukier !