SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mariusz Mistewicz wiceszefem departamentu promocji w NBP

Stanowisko zastępcy dyrektora departamentu promocji w Narodowym Banku Polskim objął Mariusz Mistewicz. Wcześniej pracował m.in. w Domino's Pizza, Play i British-American Tobacco.

Mariusz MistewiczMariusz Mistewicz

Departament promocji w Narodowym Banku Polskim powstał w styczniu br. w efekcie podziału departamentu komunikacji i promocji. Odpowiada m.in. za opracowywanie koncepcji i realizacja akcji promocyjnych wspierających działalność NBP (w tym promocji Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira S. Skrzypka oraz przygotowywania założeń dni otwartych), obsługą redakcji wydawnictwa „Bank i Kredyt” oraz prowadzeniem serwisu Obserwator Finansowy.

Szefową departamentu promocji jest Martyna Wojciechowska. W czasie jej urlopu obowiązki dyrektora pełni Agnieszka Zientara.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Przez ostatnie osiem lat Mariusz Mistewicz prowadził własną działalność konsultingową, obsługiwał polskiej i brytyjskie firmy w zakresie marketingu internetowego i e-commerce.

W latach 2010-2012 był marketing managerem Domino's Pizza (odpowiadał za start tej sieci w Polsce), a wcześniej zarządzał multimediami i marketingowymi działaniami contentowymi w Play oraz pełni funkcje menedżerskie z obszaru marketingu internetowego w British-American Tobacco i Pernod Ricard Wyborowa.

Dołącz do dyskusji: Mariusz Mistewicz wiceszefem departamentu promocji w NBP

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
eureka
"Departament promocji w Narodowym Banku Polskim powstał w styczniu br. w efekcie podziału departamentu komunikacji i promocji".

Czemu miałoby być tylko jedno koryto, skoro mogą być dwa?
odpowiedź
User
RSS
A czy to syn?
odpowiedź
User
RSS
A czy to syn?
odpowiedź