Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska w zespole client service Walk Creative
Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska objęły stanowiska account managerek w zespole client service Walk Creative.
Marlena Jagłowska dołączyła do zespołu obsługującego jednego z kluczowych klientów Walk, w którym będzie odpowiadała za realizację działań z obszarów ATL i BTL. Poprzednio pracowała w Althermedia, gdzie jako account/creative director odpowiadała za za tworzenie strategii marketingowych i realizację kampanii reklamowych m.in. dla L'Oreal, Samsung czy Quercus TFI. W przeszłości związana również z agencjami Marker Poligrafia oraz Brand New Day. Łącznie z branżą marketingową związana od 12 lat. Jest autorką poradnika dla przedsiębiorców "Reklama AdWords i Facebook krok po kroku. Zrób to sam".
Kamila Smarzewska jako account manager będzie odpowiedzialna za realizację działań z obszarów ATL i BTL. Poprzednio na takim samym stanowisku pracowała w agencji DoDidDone. Wcześniej doświadczenie zdobywała w Loud i Fabryce Pomysłów. Z branżą marketingu Smarzewska jest związana od 10 lat.
Dołącz do dyskusji: Marlena Jagłowska oraz Kamila Smarzewska w zespole client service Walk Creative