SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

'Marmolade' i 'Speed' mają nowych wydawców i tytuły

Wydawane dotychczas przez wydawnictwo Camelleon tytuły: kwartalnik dla rodziców trendseterów "Marmolade" i miesięcznik o sportach motorowych "Speed" w kwietniu ukażą się już nakładem innych wydawców. Oba magazyny zmienią także swoje nazwy, szaty graficzne i zmodyfikują zawartość.

"Marmolade" będzie się teraz nazywać "Kikimora", a wydawać ją będzie powstająca właśnie Fundacja na Rzecz Edukacji Dzieci i Dorosłych. Wydawcą kwartalnika pozostaje Elżbieta Orbach, która wraz z redaktor naczelną pisma Agnieszką Marszałek kierować będzie Fundacją. - Zmiana tytułu wynika z tego, że poprzedni zbyt bardzo kojarzył się ze słodkim pismem dla dzieci, a to jest magazyn dla rodziców - tłumaczy nam Orbach. Pismo odejdzie do angielskich nazw działów. Ma być ambitniejsze, bowiem pojawi się w nim więcej felietonów. Pozyskało także nowych współpracowników (m.in. projektantkę i bajkopisarkę Joanna Daniło czy redaktor naczelną portalu Qlturka.pl Ewa Świerżewska) i będzie mieć odświeżoną szatę graficzną przygotowaną przez nową dyrektor artystyczną Dagmarę Ponikiewską. Bez zmian pozostaje cena kwartalnika (25 zł), jego objętość (ok. 260 stron) i nakład (5 tys. egz. w sprzedaży otwartej i 500 egz. w dystrybucji zamkniętej). Pierwszy numer "Kikimory", który pojawi się w sprzedaży 23 kwietnia br., będzie promowany w Empikach, tytuł obejmie też patronat nad nową książką Stephana Hawkinga "Świat kosmosu w przystępnej formie dla dzieci".

"Speed" z kolei zmieni nazwę na "High Speed" i będzie wydawany przez firmę Univerpal Racing, która posiada team uprawiający jazdę na quadach. - Magazyn poszerzy tematykę o sporty motorowodne i wyczynową jazdę na rowerze. Zmieni się też jego szata graficzna i papier - mówi nam Krzysztof Hipsz, który pozostaje redaktorem naczelnym tytułu. Nie zmienia się za to nakład miesięcznika (waha się on między 18 a 20 tys. egz.), jego cena (9,70 zł) i objętość (ok. 100 stron). Najnowszy numer "High Speeda", który ukaże się 20 kwietnia br., będzie promowany na portalach o sportach motorowych, w "Gentelmenie" i podczas imprez sportowych.

Wydawnictwo Camelleon, założone wiosną ub.r. przez Elżbietę Orbach i Dominikę Pawelec (odpowiadała w nim za marketing) zakończyło działalność wydawniczą. Orbach, pytana, dlaczego tak się stało, odpowiada tylko: - Wydawnictwo nie spełniało naszych oczekiwań. Z Dominiką Pawelec nie udało nam się wczoraj skontaktować.

Dołącz do dyskusji: 'Marmolade' i 'Speed' mają nowych wydawców i tytuły

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl