Marta Bartosiewicz dyrektorem marketingu w Generali
Marta Bartosiewicz objęła stanowisko dyrektora marketingu i sprzedaży bezpośredniej w firmie ubezpieczeniowej Generali - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Ostatnio pracowała w PKP SA, a wcześniej kierowała marketingiem mBanku.
W Generali Marta Bartosiewicz pełni funkcję dyrektora marketingu i sprzedaży bezpośredniej. Ostatnio, przez ponad rok była dyrektorem departamentu marketingu w PKP SA. Przeszła do tej spółki z mBanku, gdzie była m.in. dyrektorem departamentu marketingu bankowości detalicznej.
W mBanku odpowiadała tam za działania marketingowe skierowane do klientów masowych, zamożnych i segmentu SOHO, koordynując m.in. przeprowadzoną w ub.r. konsolidację marek Multibank i BRE Bank na mBank, a także uruchomienie nowego serwisu transakcyjnego mBanku. Zarządzała również sprzedażą produktów bankowych przez internet, serwisami informacyjnymi, detalicznymi aplikacjami mobilnymi oraz badaniami marketingowymi. Ogółem z Grupą mBank była związana przez prawie sześć lat.
Wcześniej przez osiem lat pracowała w Banku Pekao SA i Banku BPH, m.in. jako wicedyrektor, a potem dyrektor biura wsparcia relacji z klientami korporacyjnymi.
Ukończyła studia ekonomiczne w Wyższej Szkole Handlu i Prawa oraz podyplomowo psychologię zachowań rynkowych na Uniwersytecie Warszawskim.
Dołącz do dyskusji: Marta Bartosiewicz dyrektorem marketingu w Generali