Marta Frączek dyrektor kreatywną newonce.media
Marta Frączek zaczęła pracę jako dyrektor kreatywna w newonce.media. Poprzednio była związana z agencją Saatchi & Saatchi IS.
W newonce.media Frączek będzie kierować działem kreacji zorientowanym na projekty komercyjne. Pod koniec lipca do zespołu firmy dołączyła Paula Gurgul, obejmując nowo utworzone stanowisko account directora.
- Po prawie 12 latach pracy w sieciowych agencjach reklamowych niezwykle pociągające wydaje mi się tworzenie komunikacji w innym modelu kontaktu z klientem w wyjątkowym ekosystemie mediowym. Przyciągnęła mnie energia newonce’a, szybkość reagowania na trendy, potencjał kreatywny i możliwość zbudowania zupełnie innego procesu, w którym naturalnie mieszają się kompetencje członków zespołu. Cieszę się, że mogę wykorzystać moje agencyjne doświadczenie w tak ciekawej i dynamicznie rozwijającej się biznesowo strukturze - komentuje Marta Frączek.
Poprzednio Marta Frączek przez osiem lat pracowała w agencji Saatchi & Saatchi IS, od końcówki 2017 roku pełniła funkcję associate creative director.
Pracę w branży reklamowej zaczęła w 2008 roku. Współtworzyła wielokanałowe, zintegrowane kampanie reklamowe dla wielu polskich i zagranicznych firm i marek, m.in. IKEA, Carrefour, Mercedes, Milka, Gillette, Microsoft, Old Spice, head&shoulders, GSK, Alivia i Somersby.
Do newonce.media należą serwisy internetowe newonce.net i newonce.sport, internetowe newonce.radio i drukowany magazyn „newonce.paper”.
Dołącz do dyskusji: Marta Frączek dyrektor kreatywną newonce.media