Martyna Wojciechowska wspiera kampanię Żywiec Zdrój „Po Stronie Natury”
Ruszyła 10. edycja programu CSR Żywiec Zdrój „Po Stronie Natury”, w ramach której firma posadzi łącznie 2 mln nowych drzew. Ambasadorką projektu jest Martyna Wojciechowska. Akcję prowadzą VML, Film Reaktor, MSLGroup i Mediacom.
Tegoroczna edycja programu "Po stronie natury" skupia się na edukacji o recyklingu. Do sklepów trafi 2 mln butelek wody niegazowanej Żywiec Zdrój w połowie zrobionych z surowca wtórnego.
- Odzyskiwanie plastiku niesie ze sobą ogromny potencjał, który zdecydowaliśmy się wykorzystać, tworząc serię innowacyjnych butelek, w 50% stworzonych z rPETU, czyli plastiku pochodzącego z recyklingu. To początek zmian, które pozwolą zmniejszyć ilość niewykorzystanych odpadów. Do tego konieczne jest zaangażowanie innych – i w tym celu rozpoczynamy działania edukacyjne związane z segregacją śmieci i recyklingiem - tłumaczy Inga Songin, dyrektor marketingu i PR Żywiec Zdrój.
Komunikacja programu „Po Stronie Natury” wspierać będzie reklama z udziałem Martyny Wojciechowskie, emitowana w stacjach grupy TVN, w serwisach VoD oraz na kanale YouTube.
Za kreację oraz działania w Internecie odpowiada VML, za produkcję Film Reaktor, za zakup mediów Mediacom, zaś za komunikację i działania PR agencja MSLGroup. Równolegle będą prowadzone dodatkowe działania shopper-marketingowe.
Partnerami programu są Lasy Państwowe, PTTK, Fundacja Ekologiczna „Arka”, a partnerem wspierającym organizacja dziennikarska Outriders.
Dołącz do dyskusji: Martyna Wojciechowska wspiera kampanię Żywiec Zdrój „Po Stronie Natury”