Maxus zamiast Starcomu będzie obsługiwał Fiata w Polsce
Fiat Auto Poland kończy wieloletnią współpracę z domem mediowym Starcom i przenosi budżet do Maxusa. Ta zmiana wynika z globalnej decyzji koncernu o powierzeniu obsługi w tym zakresie firmom z holdingu WPP.
Fiat Auto Poland nie przedłużył wygasającej z końcem stycznia umowy z domem mediowym Starcom na obsługę swojego budżetu mediowego. Od najbliższych kampanii planowaniem i zakupem mediów dla koncernu zajmie się dom mediowy Maxus, który będzie pracował dla marek takich jak Alfa Romeo, Lancia i Abarth.
Decyzja polskiego oddziału Fiata wynika z globalnego przeniesienia budżetu mediowego koncernu z grupy Publicis do holdingu WPP. Starcom, funkcjonujący do 2001 roku jako dział mediów agencji reklamowej Leo Burnett, obsługiwał Fiat Auto Poland od 1992 roku.
Dołącz do dyskusji: Maxus zamiast Starcomu będzie obsługiwał Fiata w Polsce