mBank rusza z przetargiem mediowym
mBank rusza z przetargiem na planowanie i zakup mediów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżetu klienta broni Mindshare Polska (GroupM/WPP).
mBank rusza z przetargiem na obsługę mediową. Ma dotyczyć obsługi w zakresie planowania i zakup mediów zarówno offline, jak i online.
Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku nie odpowiedział nam wczoraj na szczegółowe pytania dotyczące tego procesu.
Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii tego banku zajmuje się Mindshare Polska. Agencja obroniła ten budżet ostatnio w 2018 roku, a pracuje dla niego nieprzerwanie od 2013 roku.
Obsługą reklamową kampanii mBanku zajmuje się agencja BBDO Warszawa.
mBank był w I kwartale br. drugim pod względem wydatków reklamowych - po ING Banku Śląskim - bankiem w Polsce. Przeznaczył na reklamę w mediach w tym okresie 27,4 mln zł.
Dołącz do dyskusji: mBank rusza z przetargiem mediowym