SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

mBank rusza z przetargiem mediowym

mBank rusza z przetargiem na planowanie i zakup mediów - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Budżetu klienta broni Mindshare Polska (GroupM/WPP).

 

mBank rusza z przetargiem na obsługę mediową. Ma dotyczyć obsługi w zakresie planowania i zakup mediów zarówno offline, jak i online.

Krzysztof Olszewski, rzecznik prasowy mBanku nie odpowiedział nam wczoraj na szczegółowe pytania dotyczące tego procesu.

Obecnie za planowanie i zakup mediów do kampanii tego banku zajmuje się Mindshare Polska. Agencja obroniła ten budżet ostatnio w 2018 roku, a pracuje dla niego nieprzerwanie od 2013 roku.

Obsługą reklamową kampanii mBanku zajmuje się agencja BBDO Warszawa.

mBank był w I kwartale br. drugim pod względem wydatków reklamowych - po ING Banku Śląskim - bankiem w Polsce. Przeznaczył na reklamę w mediach w tym okresie 27,4 mln zł.

 

Dołącz do dyskusji: mBank rusza z przetargiem mediowym

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl