mBank: zdalna weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem funkcji mojeID
mBank dołącza do grona dostawców tożsamości dla usługi mojeID zarządzanej przez KIR. Klienci banku mogą w ten sposób potwierdzić swoją tożsamość i tym samym uzyskać dostęp do usług świadczonych online.
Klienci mBanku korzystający z mojeID mają pełną kontrolę nad danymi przekazywanymi do usługodawców - po zalogowaniu się do bankowości elektronicznej, widzą wyłącznie te dane, których oczekuje usługodawca i każdorazowo wyrażają zgodę na ich przekazanie w ramach danej usługi.
mojeID to bezpieczne narzędzie do zdalnego potwierdzania tożsamości w usługach komercyjnych i publicznych. Usługa umożliwia realizację wszelkich formalności, które dotychczas wymagały albo osobistej wizyty u dostawcy usługi, w elektrowni, u ubezpieczyciela, w placówce medycznej albo umawiania się na zawarcie umowy z kurierem.
Użytkownicy mojeID mogą potwierdzać swoją tożsamość wśród szerokiego grona usługodawców z wielu różnych branż – ubezpieczeniowej, ochrony zdrowia, finansowej, energetycznej czy rozrywkowej. Dzięki mojeID, klienci tych firm mogą m.in. rejestrować się w celu uzyskania dostępu do portali, odzyskiwać hasła, zawierać umowy czy zlecać polecenie zapłaty.
Dotychczas do mojeID w roli dostawców tożsamości przystąpiły PKO Bank Polski, Bank Pekao.,ING Bank Śląski, SGB-Bank oraz banki spółdzielcze zrzeszone i współpracujące z Bankiem PBS i SGB-Bankiem.
Dołącz do dyskusji: mBank: zdalna weryfikacja tożsamości z wykorzystaniem funkcji mojeID