McDonald's wyda więcej na współpracę z twórcami z mniejszości
Amerykański oddział McDonald's ogłosił, że w ciągu najbliższych czterech lat ponad dwukrotnie zwiększy nakłady reklamowe na współpracę z twórcami i agencjami reprezentującymi mniejszości.
Do 2024 roku McDonald's dwukrotnie zwiększy nakłady na współprace z firmami medialnymi, producenckimi, a także influencerami z różnych środowisk mniejszościowych - osób czarnoskórych, Latynosów, AAPI (Amerykanie z Azji i Wysp Pacyfiku), kobiet i osób LGBT+.
Wydatki na twórców reprezentujących różnorodne środowiska wzrosną z 4 proc. do 10 proc. całego budżetu marketingowego popularnej amerykańskiej marki. W planach McDonald's ma także nowe wieloletnie partnerstwa z firmami, na czele których stoją osoby z różnych kultur i ras. Działania te mają pomóc w likwidowaniu barier wzrostu dla firm będących własnością osób reprezentujących różnego typu mniejszości.
- Wykorzystujemy nasze zasoby, aby wspierać te platformy i firmy, które utrzymują naszą markę w centrum kultury oraz pomagają tworzyć głębsze relacje z naszymi zróżnicowanymi klientami i pracownikami - komentuje Morgan Flatley, chief marketing and digital customer experience officer w amerykańskim oddziale McDonald's.
Dołącz do dyskusji: McDonald's wyda więcej na współpracę z twórcami z mniejszości