Mecom: wpływy z reklam spadły o prawie 20 proc., w Polsce o 18proc.
Mecom, brytyjski fundusz inwestycyjny działający na rynku medióweuropejskich, ogłosił swoje wyniki finansowe za okres lipiec -październik 2009 roku.
Wpływy z reklam spółki zmniejszyły się w tym okresie 18 proc. wporównaniu z analogicznym okresem roku ubiegłego.
W Holandii firma zanotowała pod tym względem spadek o 20 proc.,w Danii o 19 proc., w Norwegii o 13 proc., a w Polsce(Rzeczpospolita i Media Regionalne) o 18 proc.
Jednocześnie całkowity przychód ze sprzedaży gazet należących dogrupy zwiększył się o 2 proc.
W omawianym okresie firma obniżyła także swoje całkowite kosztyo 11 proc., a w obecnym roku udało jej się zaoszczędzić 115milionów euro.
Z kolei dług netto Mecom na koniec października wyniósł 425milionów euro, w porównaniu do 379 milionów euro na koniecczerwca.
Dołącz do dyskusji: Mecom: wpływy z reklam spadły o prawie 20 proc., w Polsce o 18proc.