Media Contacts zmienia biuletyn
Publikowany od września 2001 roku Biuletyn Media Contacts otrzymał w styczniu 2005 roku nową markę MCSpeaks
Nowy brand jest spójny z przyjętym międzynarodowym standardem komunikacji zewnętrznej MC - wspólne nazewnictwo dla tego typu publikacji. Marka "Biuletyn Media Contacts" okazała się jednak być na tyle silną i uznaną na rynku, że zdecydowaliśmy się pozostawić ją jako rozwinięcie nowej marki głównej - powiedział Sławomir Kornicki, Dyrektor Zarządzający Media Contacts. Biuletyn MC stał się jedną z najważniejszych publikacji na temat marketingu interaktywnego w Polsce.
Polski MCSpeaks! jest miesięcznikiem traktującym wyłącznie o marketingowych aspektach Internetu. W magazynie prezentowane są najświeższe wyniki badań, komentarze wydarzeń na polskich i światowych rynkach, nowe trendy i technologie wykorzystywane w e-marketingu. Prenumerata jest bezpłatna, subskrypcji można natomiast dokonać na stronie internetowej Media Contacts.
Polski Biuletyn Media Contacts jest najstarszym i jednym z nielicznych tego typu periodyków wydawanych na świecie przez sieć Media Contacts. Od października 2004 roku ukazują się bowiem międzynarodowy biuletyn MCSpeaks! (kwartalnik) oraz publikowany w Wielkiej Brytanii MCSpeaks! UK.
Dołącz do dyskusji: Media Contacts zmienia biuletyn