Media kluczowe dla proekologicznych zachowań kobiet
Prawie 3/4 brytyjskich kobiet uważa, że media odgrywają kluczowąrolę w pomaganiu im, aby stały się bardziej przyjazne środowisku.
Z badania o nazwie 'Green Matters', przeprowadzonego przezbrytyjską grupę wydawniczą IPC, wynika, że dla 72 procent kobietmedia są najbardziej znaczącym czynnikiem, który sprawia, że sąbardziej przyjazne środowisku.
Innym z ważnych czynników mających tutaj wpływ na kobiety sąopinie znajomych oraz rodziny.
Spośród najbardziej wpływowych rodzajów mediów, badanenajczęściej wskazywały na reklamę (59 procent), artykuły wczasopismach (42 procent) oraz internet (42 procent).
Z badania wynika również, że zdecydowana większość kobiet (86procent) w poszukiwaniu ekologicznych informacji kieruje się domediów. Najpopularniejszymi źródłami okazały się tutaj telewizja(65 procent), internet (58 procent) oraz prasa codzienna (45procent).
źródło: Brand Republic
Dołącz do dyskusji: Media kluczowe dla proekologicznych zachowań kobiet