„Mega Hit”, „Tylko muzyka” i „Top Chef” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
We wrześniowym cenniku reklamowym Polsatu spoty są średnio o 6 proc. droższe niż przed rokiem. Najwięcej, nawet 99,8 tys. zł, trzeba zapłacić za reklamę przy „Mega Hicie”. Ponad 90 tys. zł kosztują też najdroższe spoty przy „Tylko muzyce”.
Od 96,6 do 99,8 tys. zł trzeba wydać na reklamy w wybranych blokach przy poniedziałkowych filmach z cyklu „Mega Hit” (wszystkie podane w tekście kwoty to ceny netto reklam 30-sekundowych). Najdroższa reklama przy wtorkowym „Mega Hicie” kosztuje natomiast 67,3 tys. zł. To dużo więcej niż przed rokiem, kiedy ceny spotów w tym paśmie wynosiły maksymalnie 67,4 tys. zł.
Wśród programów rozrywkowych najkosztowniejsza dla marketerów jest „Tylko muzyka. Must be the music”, przy której reklamy kosztują od 61,1 do 92,4 tys. zł (rok temu było to od 53,6 do 76,6 tys. zł). Za spot przy „Tylko taniec - Got to Dance” trzeba zapłacić od 42,1 do 49,9 tys. zł (wobec 50,3-54,4 tys. zł przed rokiem), a przy „Top Chefie” - 59,9-60 tys. zł (rok temu program nie był emitowany).
>>> Ofensywa programowa Polsatu. Siedem nowości jesienią
Jeśli chodzi o seriale, to najdroższe reklamy są przy „Hotelu 52” - kosztują od 37 do 51,3 tys. zł (wobec 36,5-37,5 tys. zł przed rokiem). Ceny spotów przy niedzielnej nowości serialowej - „To nie koniec świata” - wynoszą od 43 do 51,2 tys. zł (wobec 50,1-51,3 tys. zł przy emitowanych we wrześniu ub.r. w tym paśmie „Kościach”), a przy nowym czwartkowym serialu - „2XL” - od 38,2 do 44,8 tys. zł (przed rokiem o tej porze pokazywane były „Przyjaciółki”, przy których reklamy kosztowały od 28,1 do 37,2 tys. zł). Na spot przy „Pierwszej miłości” trzeba wydać od 37,5 do 45,1 tys. zł (przed rokiem było to 31,1-47,1 tys. zł), a przy „Świecie według Kiepskich” - od 36,1 do 44,6 tys. zł (wobec 26,9-47,2 tys. zł rok temu).
>>> Polsat odkrywa szczegóły ramówki. „Top Chef” w środy, „Zabójcy tłuszczu” w soboty
W wieczornym paśmie informacyjnym stacji najdroższe reklamy przed prognozą pogody kosztują 48,8 tys. zł (7,2 tys. zł więcej niż przed rokiem), przed serwisem sportowym - 44,2 tys. zł (2,3 tys. zł więcej niż rok temu), a przed „Wydarzeniami” - 38,1 tys. zł (300 zł więcej niż przed rokiem).
Polsat zaczął sprzedaż swojej oferty reklamowej na wrzesień równocześnie z dwoma innymi głównymi nadawcami telewizyjnymi - TVN (zobacz szczegóły jego cennika) i TVP (więcej o jej ofercie).
Dołącz do dyskusji: „Mega Hit”, „Tylko muzyka” i „Top Chef” najdroższe w cenniku reklamowym Polsatu
CENZURA JEST KŁAMSTWEM