Merlin.pl i Alma uruchomili e-sklep spożywczy Merlinfood.pl
Sklep internetowy Merlin.pl (należący do Czerwonej Torebki) wspólnie z siecią delikatesów Alma otworzyli nowy e-sklep Merlinfood.pl z produktami spożywczymi dostarczanymi przez kurierów. - Segment zakupów spożywczych to najdynamiczniej rosnący sektor e-commerce, zarówno w Polsce, jak i na świecie - podkreśla prezes Merlina.
Merlinfood.pl oferuje ponad 20 tys. różnorodnych artykułów spożywczych z oferty delikatesów Alma: od owoców, warzyw przez pieczywo, nabiał i mięso po produkty o długim terminie przydatności. Są one dostarczane kupującym przez kurierów.
- Segment zakupów spożywczych online to najdynamiczniej rosnący sektor e-commerce, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Jak pokazują dane zaprezentowane w raporcie opublikowanym przez agencję badawczą Nielsen, aż 55 proc. konsumentów z całego świata zamierza kupować produkty spożywcze w e-sklepach . Z uwagi na ogromny potencjał tego sektora, zainwestowaliśmy w rozwiązania zachęcające klientów do kupowania żywności online - tłumaczy Tomasz Kowalski, prezes Merlin.pl. - Dla klientów kluczowa jest również możliwość samodzielnego odbioru zakupów w trybie 24/7. W związku z tym równocześnie trwają prace nad ekspansją ogólnopolskiej sieci nowoczesnych Coolomatów, maszyn click&collect do przechowywania produktów spożywczych w warunkach chłodniczych - opisuje.
Merlin.pl w swoim pierwszym e-sklepie oferuje głównie książki i płyty, a w ostatnich latach poszerzył asortyment o zabawki, elektronikę użytkową, drobne RTV i AGD, kosmetyki, odzież i artykuły sportowe. Obecnie przygotowuje się do odświeżenia swojej struktury i funkcjonalności.
W czerwcu br. Merlin.pl odwiedziło 914,2 tys. internautów, a należący do Almy e-sklep Alma24.pl - 148,1 tys. (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).
Dołącz do dyskusji: Merlin.pl i Alma uruchomili e-sklep spożywczy Merlinfood.pl