Metamorfoza „Avanti” - większy format i nowy papier. Więcej porad ekspertów
W piątek, 30 marca ukaże się odświeżone wydanie miesięcznika „Avanti” (Agora). Zmienią się layout, papier i format. Pojawią się nowe działy, więcej też będzie porad stylistek i ekspertów.
Nowe rubryki, które na stałe zagoszczą w magazynie, to m.in. „Kultura”, zawierająca wybrane premiery, zapowiedzi i rekomendacje, „Web Lista” z wykazem ulubionych miejsc w sieci, „Moda z ulicy”, która skupi się na strojach, jakie noszą mieszkanki największych stolic świata, a także „Zoom” – rubryka prezentująca wybór biżuterii i dodatków.
- Wiosna to dobra pora na nowe otwarcie, dlatego oddajemy w ręce czytelniczek odświeżone „Avanti”: w większym formacie, na lepszym papierze, w nowoczesnej, przejrzystej makiecie - mówi redaktor naczelna Marta Kulczycka.
Wydanie ukaże się w powiększonym formacie 213x274 mm i w objętości 148 stron. Będzie je można kupić z dodatkiem (suchym szamponem marki Batiste) w cenie 8,99 zł. Cena magazynu w wersji podstawowej to 5,99 zł.
Numer wesprze promocja w internecie (serwisy Gazeta.pl, Avanti24.pl, WP.pl, media społecznościowe), w kinach sieci Helios, w radiach Agory, w prasie (tygodnik „Wysokie Obcasy”, „Co Jest Grane 24”, „Dziecko”) oraz na nośnikach reklamy zewnętrznej i wewnętrznej, Kampanię przygotował Dział promocji pionu Czasopisma Agory.
Z danych ZKDP wynika, że w całym 2017 roku średnia sprzedaż „Avanti” wynosiła 77 279 egz.
Dołącz do dyskusji: Metamorfoza „Avanti” - większy format i nowy papier. Więcej porad ekspertów