Michał Pol, Monika Pyrek, Andrzej Wrona i inni sportowcy w pierwszej kampanii antydopingowej „Gramy Fair”
POLADA Polska Agencja Antydopingowa rozpoczęła kampanię antydopingową pod hasłem „Gramy Fair”. W działania „#Niedladopingu” zaangażowali się m.in. Michał Pol, dyrektor programowy OnetSport oraz sportowcy, m.in. Marcin Lewandowski, Joanna Jędrzejczyk, Monika Pyrek.
Celem kampanii jest walka ze zjawiskiem stosowania niedozwolonego dopingu zarówno w sporcie zawodowym jak i amatorskim, zwrócenie uwagi na konsekwencje zdrowotne i wizerunkowe oraz budowę świadomości i edukację w zakresie właściwej optymalizacji dietetyki i profilaktyki w sporcie.
W akcję zaangażowali się, jako jej ambasadorzy Michał Pol, dyrektor programowy Onet Sport oraz sportowcy: Marcin Lewandowski, Joanna Jędrzejczyk, Monika Pyrek, Andrzej Wrona, Angelika Cichocka, Tomasz Majewski, Luiza Złotkowska, Jan Błachowicz, Arkadiusz Malarz, Michał Daszek, Wojciech Włodarczyk, Arkadiusz Moryto.
Akcja ma promować dążenie do sportu wolnego od dopingu, podnosić świadomość o zagadnieniach związanych z dopingiem, promować ideę uczciwej rywalizacji sportowej opartej o ideę Fair Play oraz promować zdrową aktywność fizyczną.
W ramach kampanii zaplanowano zorganizowanie szkoleń wśród blisko 320 zawodników z 14 klubów PGNiG Superligi piłkarzy ręcznych. Akcja obejmie również 16 000 dzieci, które będą rywalizować w 320 turniejach piłki ręcznej organizowanych w ramach projektu „Kocham ręczną” przez Fundację Orły Sportu na 160 wielofunkcyjnych obiektach sportowych „Orlik” w całej Polsce.
Działania promocyjne w mediach potrwają do 15 maja, akcja edukacyjna zaś będzie prowadzona co najmniej do końca tego roku.
Akcja obejmuje internet (bannery, reklamy w mobile’u, aktywności w mediach społecznościowych), prasę oraz outdoor (nośniki w 8 miastach, w tym nośniki cyfrowe w warszawskim metrze, na warszawskiej Cepelii i Domach Towarowych Centrum).
Za opracowanie strategii komunikacji i identyfikacji wizualnej, produkcję oraz planowanie mediów odpowiada agencja iMen Digital.
Partnerami kampanii „Gramy fair” są: Polski Komitet Olimpijski, Związek Piłki Ręcznej w Polsce, PKN Orlen, Lux Med, Juventus Academy, Ministerstwo Sportu i Turystyki, PGNiG Superliga, Fundacja Polskie Orły, World Anti-Doping Agency.
Dołącz do dyskusji: Michał Pol, Monika Pyrek, Andrzej Wrona i inni sportowcy w pierwszej kampanii antydopingowej „Gramy Fair”