Michał Zajdel i Katarzyna Lewińska na nowych stanowiskach w Kantar Polska
Michał Zajdel objął stanowisko media&digital domain lead, a Katarzyna Lewińska – creative domain lead w firmie badawczej Kantar Polska.
Michał Zajdel jako media&digital domain lead będzie odpowiedzialny za dalszy rozwój badań w zakresie efektywności mediów i aktywności digitalowych w Kantar Polska.
Zajdel zarządza domeną M&D, obejmującą swoim zakresem szereg działań i narzędzi poświęconych pomiarowi efektywności działań mediowych, tak offline jak i online. Jest odpowiedzialny za rosnący udział Kantar Polska w obszarze inicjatyw badawczych skupionych na optymalizacji i efektywności tego obszaru.
Zajdel objął stanowisko media&digital domain lead po ponad pięcioletniej pracy na stanowiskach dedykowanych badaniom efektywności mediów.
Karierę badawczą rozpoczął ponad 10 lat temu w GfK Polonia, następnie doświadczenie zdobywał w Millward Brown i Kantar Polska. Studiował Ekonomię i Analizę statystyczną na SGH w Warszawie.
Katarzyna Lewińska jako creative domain lead odpowiada za dalszy rozwój obszaru badań kreacji i efektywności komunikacji reklamowej, w tym wdrażanie dedykowanych nowoczesnych narzędzi badawczych w Kantarze. Lewińska, zajmując stanowisko senior consultant, w ostatnich latach zajmowała się przede wszystkim praktycznym rozwojem i wykorzystaniem dedykowanych narzędzi badawczych do pomiarów pre- i post-testowych reklamy telewizyjnej i cyfrowej oraz bezpośrednią pracą z Klientami Kantar Polska.
Karierę badawczą rozpoczęła blisko 12 lat temu w SMG/KRC. Studiowała Psychologię na Uniwersytecie Warszawskim.
Kantar Polska od ponad roku funkcjonuje w strukturze organizacyjnej opartej na domenach, które odpowiadają na kluczowe pytania kierowane przez rynek do firm badawczych. W Kantarze funkcjonują obecnie następujące domeny: Brand Guidance, Brand Strategy, Creative, Commerce, Customer Experience, Innovation, Media&Digital.
Dołącz do dyskusji: Michał Zajdel i Katarzyna Lewińska na nowych stanowiskach w Kantar Polska