Microsoft będzie się reklamować w grach komputerowych
Microsoft i Electronic Arts, wydawca gier komputerowych, zawarły umowę, wedle której Microsoft będzie mogło zamieszczać reklamy w najpopularniejszych grach sportowych wydawanych w USA.
Do tytułów zaliczono między innymi: "Tiger Woods Golf", "Nascar" i grę "Madden" - amerykański futbol.
Umowa firmowana jest przez Massive, kompanie umieszczającą reklamy w grach, która została kupiona przez Microsoft za 200 milionów dolarów. Według Reutersa nowy rynek reklamowy jest bardzo atrakcyjny i coraz bardziej konkurencyjny. Reklamy zamieszczane w grach są doskonale targetowane i trafiają do specyficznie określonego środowiska.
W marcu do walki o rynek przystąpiło Google wypuszczając na rynek nowy produkt o nazwie AdScape.
Według ocen niektórych analityków, rynek reklam w grach był warty w minionym roku około 26 mln dolarów. W tym roku może to być już 100 mln dolarów, a na koniec dekady 645 mln.
Dołącz do dyskusji: Microsoft będzie się reklamować w grach komputerowych