SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Microsoft będzie się reklamować w grach komputerowych

Microsoft i Electronic Arts, wydawca gier komputerowych, zawarły umowę, wedle której Microsoft będzie mogło zamieszczać reklamy w najpopularniejszych grach sportowych wydawanych w USA.

Do tytułów zaliczono między innymi: "Tiger Woods Golf", "Nascar" i grę "Madden" - amerykański futbol.

Umowa firmowana jest przez Massive, kompanie umieszczającą reklamy w grach, która została kupiona przez Microsoft za 200 milionów dolarów. Według Reutersa nowy rynek reklamowy jest bardzo atrakcyjny i coraz bardziej konkurencyjny. Reklamy zamieszczane w grach są doskonale targetowane i trafiają do specyficznie określonego środowiska.

W marcu do walki o rynek przystąpiło Google wypuszczając na rynek nowy produkt o nazwie AdScape.

Według ocen niektórych analityków, rynek reklam w grach był warty w minionym roku około 26 mln dolarów. W tym roku może to być już 100 mln dolarów, a na koniec dekady 645 mln.

Dołącz do dyskusji: Microsoft będzie się reklamować w grach komputerowych

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl