SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Mieszkańcy zmieniają swoje miasta z 'Gazetą Wyborczą'

22 maja ruszyła kampania reklamowa nowej, zainicjowanej przez 'Gazetę Wyborczą' akcji społecznej.

Jej celem jest wprowadzenie najpotrzebniejszych zmian w największych miastach w Polsce. Na blisko trzech tysiącach nośników reklamy zewnętrznej w całej Polsce widnieją w postaci haseł najczęściej zgłaszane przez mieszkańców potrzeby danego miasta.

W najbliższy wtorek,  30 maja na lokalnych stronach „Gazety  Wyborczej” w całej Polsce opublikowane zostanie podsumowanie akcji wraz z propozycją najważniejszych działań, które powinny zostać podjęte, aby zrealizować postulaty.

- Zawsze byliśmy wrażliwi na sprawy lokalne - „Gazeta” to 20 redakcji w 20 miastach w Polsce. W tej akcji zależało nam, aby mieszkańcy sami określili, co jest dla nich najważniejsze i najpilniejsze. Jakie to sprawy – widać na tablicach. Celem redakcji „Gazety” w całej Polsce będzie teraz pomoc w realizacji zmian – z jednej strony chcemy mobilizować społeczności lokalne, by wywierały presję na władze, a z drugiej możemy też wspierać samorządy. Te zresztą są bardzo otwarte - wielu prezydentów podziękowało nam za wywołanie merytorycznej dyskusji z mieszkańcami na temat przyszłości miast – mówi o akcji Wojciech Bartkowiak, odpowiedzialny za projekt w redakcji „Gazety Wyborczej”, z-ca szefa redakcji lokalnych.   

Akcja rozpoczęła się na początku maja i obejmuje dwadzieścia największych polskich miast. „Gazeta” w specjalnych ankietach przedstawiła mieszkańcom propozycje najważniejszych zmian, jakie powinny być wprowadzone w danym mieście. Postulaty podzielono na cztery kategorie: rozwój miasta, jego uroda, życie codzienne i rozrywka. Mieszkańcy mogli zgłaszać opinie albo poprzez wypełnienie drukowanej w „Gazecie” ankiety albo za pośrednictwem stron portalu Gazeta.pl.

Kampania obejmuje nośniki reklamy zewnętrznej (billboardy, citylighty AMS), telewizję (TVP1, TVP2, TVN i Polsat), a także plakaty w środkach komunikacji miejskiej. 
Autorem kreacji jest agencja DDB Warszawa. Media zaplanował AMS (outdoor) i dom mediowy Starlink (telewizja).

Dołącz do dyskusji: Mieszkańcy zmieniają swoje miasta z 'Gazetą Wyborczą'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl