Milion widzów „Na ratunek 112”. Polsat wygrywa z konkurencją
Nowy serial „Na ratunek 112” po kilku pierwszych tygodniach emisji ogląda średnio milion osób. Polsat w czasie emisji paradokumentu jest liderem rynku telewizyjnego.
Docu-soap „Na ratunek 112” na antenie Polsatu pokazywany jest w dni powszednie o godz. 16.30, począwszy od 29 sierpnia br. Średnia widownia odcinków produkcji, pokazanych do 27 września br., wyniosła 1 mln osób, co przełożyło się na 13,91 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów, 14,15 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,17 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Do tej pory największą widownię, wynoszącą 1,17 mln oglądających, zgromadził odcinek serialu z 12 września.
Trzy topowe odcinki
Wszyscy 4+ |
||
AMR |
SHR % |
|
12-09-2016 |
1 168 618 |
16,99% |
30-08-2016 |
1 164 099 |
15,74% |
29-08-2016 |
1 117 303 |
14,64% |
Polsat w paśmie nadawania nowego paradokumentu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem wśród tzw. „wielkiej czwórki” jest TVP1 z udziałem na poziomie 12,01 proc., nadająca w tym czasie „Komisarza Alexa”. Dalej plasują się: TVN (11,01 proc.; „Szkoła”) i TVP2 (4,96 proc.; „O mnie się nie martw”, „M jak miłość”, „Na dobre i na złe” oraz kabarety).
Wśród widzów w grupie 16-49 liderem jest TVN, a dalsze miejsca zajmują: Polsat, Jedynka i Dwójka. Z kolei w grupie 16-59 lat pierwszy jest Polsat, drugi - TVN, trzecia - Jedynka, a czwarta - Dwójka.
Widownia produkcji na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
16-59 |
|||
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
|
Polsat - Na ratunek 112 |
1 001 842 |
13,91% |
367 843 |
14,15% |
554 132 |
14,17% |
TVP1 |
864 912 |
12,01% |
185 437 |
7,14% |
379 925 |
9,71% |
TVN |
792 805 |
11,01% |
402 690 |
15,50% |
513 755 |
13,14% |
TVP2 |
357 405 |
4,96% |
134 502 |
5,18% |
216 941 |
5,55% |
„Na ratunek 112” to docu-soap, opowiadający o pracy dyspozytorów Centrum Powiadamiania Ratunkowego. Producentem paradokumentu jest Tako Media.
Nowy serial zastąpił w ramówce kryminalną produkcję „Malanowski i partnerzy”, którą Polsat emitował od 2009 roku. W okresie od 1 marca do 20 kwietnia br. docu-crime ze znanym m.in. z „07 zgłoś się” Bronisławem Cieślakiem w roli głównej śledziło 1,44 mln osób (15,86 proc. udziału w 4+).
Udział Polsatu w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w sierpniu br. wyniósł 10,61 proc.
Dołącz do dyskusji: Milion widzów „Na ratunek 112”. Polsat wygrywa z konkurencją