SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Milionerzy hitem TVN

Emitowana od trzech tygodni nowa edycja teleturnieju "Milionerzy"przyciąga średnio 3,54 mln widzów. Format zapewnia TVN blisko 26proc. udziału w telewizyjnym rynku i pozycję lidera zarównosobotniego jak i niedzielnego pasma.

Najwięcej widzów (4,05 mln) zobaczyło wydanie pokazane 27stycznia. Najmniej osób zasiadło przed telewizorami 2 lutego (2,63mln osób). W komercyjnej grupie 16-49 teleturniej ma ogółem 28,75proc. udziału w rynku. W 2007 roku w analogicznym okresie średniudział stacji w grupie 4+ wyniósł 12,84 proc., a w grupie 16-49 -13,12 proc. wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

Wszyscy4+
16-49
DataAMRSHR %SHR %
19-01-20083 433 49525,64%29,00%
20-01-20083 565 35624,96%27,68%
26-01-20083 576 77727,02%30,36%
27-01-20084 052 49227,72%32,79%
02-02-20082 632 23420,49%21,35%
03-02-20083 973 86328,50%30,64%
średnia3 538 33825,80%28,75%

W czasie emisji teleturnieju TVN jest liderem pasma. W sobotyprogram śledzi średnio 3,21 mln osób, kiedy TVP2 ogląda w tymczasie 2,55 mln widzów, a TVP1 2,38 mln osób. W niedziele z TVNmiędzy 18.00 a 19.00 jest 3,87 mln widzów, TVP2 ma w tym czasiewidownię na poziomie 2,66 mln, a TVP1 2,43 mln osób.

SobotyWszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVN -Milionerzy3 214 28724,43%
TVP 22 555 14019,44%
TVP 12 383 71518,13%
Polsat1 756 06813,36%

NiedzieleWszyscy4+
StacjaAMRSHR %
TVN -Milionerzy3 868 04327,08%
TVP 22 663 47218,68%
TVP 12 432 98817,06%
Polsat2 193 89615,39%

Dotychczas kanał zarobił na emisji reklam przy programie ponad 3mln złotych ( według oficjalnych danych cennikowych, bez rabatów,AGB NMR). Format produkuje firma Intergalactic.

Dołącz do dyskusji: Milionerzy hitem TVN

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl