Miłosna gra Brodzik i Wilczaka reklamuje 2 mln usług w SmartDomu (wideo)
Nowa kampania reklamowa SmartDomu, wspólnego programu promocyjnego Cyfrowego Polsatu i Plusa, podkreśla, że w ramach tej oferty połączono już 2 mln usług. W reklamach - przygotowanych przez Grey Group Poland, PHD Media Direction i Carat Polska - jak zwykle występują Joanna Brodzik i Paweł Wilczak.
W nowym spocie SmartDomu próbujący bezskutecznie zasnąć synowie Joanny Brodzik i Pawła Wilczaka przerywają rodzicom grę miłosną. Dorośli radzą im, że skoro liczenie baranów ani gwiazd nie przynosi snu, powinni policzyć usługi połączone w SmartDomu, których liczba osiągnęła 2 mln.
SmartDom pozwala na obniżki rachunków przy łączeniu różnych usług firmy z Grupy Cyfrowy Polsat - przede wszystkim telefonii, internetu i telewizji. Oferta została wprowadzona w lutym ub.r., od początku reklamują ją Joanna Brodzik i Paweł Wilczak. W marcu Cyfrowy Polsat poinformował, że na koniec ub.r. liczba usług połączonych w ramach oferty wynosiła 1,75 mln (więcej na ten temat).
Nowa akcja reklamowa jest prowadzona głównie w telewizji i internecie.
Kreację reklam przygotowała agencja Grey Group Poland, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się domy mediowe PHD Media Direction i Carat Polska.
Dołącz do dyskusji: Miłosna gra Brodzik i Wilczaka reklamuje 2 mln usług w SmartDomu (wideo)