SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

58 tys. widzów „Mistrzów podrywu”. TVN Style na czele stacji lifestylowych

Nowy kontrowersyjny program „Mistrzowie podrywu” ogląda średnio 58 tys. widzów, co się przekłada na 0,55 proc. udziału w rynku w 4+ i 1,02 proc. w 16-49. TVN Style w czasie jego emisji jest liderem oglądalności wśród stacji lifestylowych. - Być może zrealizujemy podobny program tylko o kobietach - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.

Uczestnicy dokumentalnego cyklu, fot. TVN Uczestnicy dokumentalnego cyklu, fot. TVN

TVN Style „Mistrzów podrywu” pokazuje we wtorki o godz. 22.25, począwszy od 7 marca br. Średnia widownia programu do 4 kwietnia br. wyniosła 58 tys. osób, co przełożyło się na 0,55 proc. udziału w rynku wśród wszystkich widzów oraz 1,02 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Do tej pory zdecydowanie najwięcej widzów obejrzało odcinek z 28 marca, który zgromadził 69 tys. widzów.

TVN Style w czasie emisji kontrowersyjnego programu, czyli w paśmie między godz. 20.25, a 23.05 ma 0,52 proc. udziału, co daje mu pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym wśród kanałów lifestylowych. Drugie miejsce o tej porze zajmuje stacja HGTV, która ma 0,41 proc. udziału. Trzeci jest Polsat Cafe (0,33 proc.), a czwarte miejsce należy do TLC (0,32 proc.).

Zdecydowanie większą przewagę nad konkurencją TVN Style ma wśród widzów w grupie komercyjnej, gdzie udział tej stacji wynosi 0,96 proc. Wynik drugiego HGTV plasuje się na poziomie 0,49 proc. Dalej plasują się TLC (0,35 proc.) i Polsat Cafe (0,34 proc.).

- „Mistrzowie podrywu” cieszą się sporą popularnością - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl Małgorzata Łupina, zastępca dyrektora programowego Grupy TVN. - To program o mężczyznach, którzy mają trudności z nawiązaniem relacji z płcią przeciwną. W cyklu pokazujemy ich historie i problemy, z jakimi zmagają się, aby znaleźć upragnioną miłość - dodaje.

W dokumentalnym cyklu „Mistrzowie podrywu” występuje kilku mężczyzn, mających problemy w nawiązywaniu relacji damsko-męskich. W kolejnych odcinkach uczestnicy poznają techniki nawiązywania relacji interpersonalnych z elementami flirtu - zarówno w teorii, jak i w praktyce.

Ich trenerem jest Marcin Szabelski, który prowadzi własną szkołę uwodzenia dla mężczyzn.

Program jeszcze przed emisją wywołał sporo kontrowersji m.in. w sieci pojawiła się petycja z żądaniem jego usunięcia z anteny, którą do tej pory poparło ponad 2500 osób (w tym 1400 do końca lutego br.). - Nieprawdopodobne jest to, że program wywołał tak wiele emocji jeszcze przed premierą. Wiele osób oceniło go nie mając pojęcia o czym tak naprawdę jest - komentuje nam Łupina.

Portal Wirtualnemedia.pl ustalił nieoficjalnie, że na podstawie doświadczeń z „Mistrzów podrywu” TVN Style rozważa realizację podobnego formatu, ale z kobietami, które mają problem ze znalezieniem odpowiedniego mężczyzny.

- Być może zrealizujemy podobny program tylko o kobietach - informuje Wirtualnemedia.pl zastępca dyrektora programowego Grupy TVN.

Na razie stacja pracuje nad koncepcją reality-show. Miałby w nim wystąpić zupełnie nowy ekspert od podrywania.

Dołącz do dyskusji: 58 tys. widzów „Mistrzów podrywu”. TVN Style na czele stacji lifestylowych

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Ula
Kocham TVN style
0 0
odpowiedź
User
Ula
Kocham TVN style
0 0
odpowiedź
User
stan
Łupina wymiata
0 0
odpowiedź