Mobilna reklama kluczem do zdobycia konsumentów
Pomimo rosnących cen paliwa i żywności ponad 1/3 amerykańskichkonsumentów twierdzi, że gospodarka nie będzie miała wpływu na ichzwyczaje związane z wydawaniem pieniędzy.
Jednocześnie oznacza to, że spowolnienie gospodarcze nawiększość będzie miało jednak wpływ. Z najnowszego badania HarrisInteractive wynika, że w takiej sytuacji jednym ze skutecznychsposobów dla reklamodawców chcących dotrzeć do odbiorców może byćreklama poprzez urządzenia mobilne - informuje serwis MarketingCharts.
41 procent respondentów stwierdziło, że nie ma planówpowstrzymania się lub przeznaczenia mniejszych pieniędzy na zakuptelefonu komórkowego.
Korzystanie z komórek stało się dla wielu konsumentównieodłączną częścią życia. W 16 procentach amerykańskichgospodarstw domowych korzysta się obecnie tylko i wyłącznie ztelefonów komórkowych. To ponad dwa razy wyższy wskaźnik niż przedczterema laty.
Dla ponad 2/3 badanych najbardziej preferowanym podejściemreklamowym w sferze mobilnej są wiadomości tekstowe. Niecała połowarespondentów jest również skłonna zaakceptować na ekranach swoichkomórek reklamy graficzne.
źródło: Marketing Charts
Dołącz do dyskusji: Mobilna reklama kluczem do zdobycia konsumentów