Mobilne reklamy docierają do studentów
Mobilni marketerzy nie muszą się martwić czy amerykańscy studencimają możliwość odbierania przesyłanych przez nich wiadomości.
Wynika to z faktu, że aż 90 procent studentów z USA posiadatelefony komórkowe - informuje na swojej stronie internetowejeMarketer, powołując się na badanie przeprowadzone w sierpniubieżącego roku przez Harris Interactive na zlecenie firmy AlloyMedia + Marketing.
70 procent respondentów z tej grupy stwierdziło też, że wysyła iodbiera za pomocą swoich urządzeń wiadomości tekstowe.
Czynność ta jest wśród studentów zza oceanu corazpopularniejsza, co potwierdza z kolei badanie przeprowadzone w majubieżącego roku przez Youth Trends. 72 procent respondentówstwierdziło wówczas, że w porównaniu z ubiegłym rokiem częściejkomunikuje się ze znajomymi za pomocą wiadomości tekstowych. Tylko6 procent badanych robi to rzadziej, a 21 procent tak samo częstojak przed rokiem.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mobilne reklamy docierają do studentów