Mobilne reklamy mogą być skuteczne wśród nastolatków
Prawie co drugi nastoletni użytkownik telefonu komórkowego (w wiekuod 13 do 19 lat) z USA byłby przynajmniej w pewnym stopniuzainteresowany otrzymywaniem mobilnych reklam jeśli otrzymałby cośw zamian.
Z badania przeprowadzonego we wrześniu bieżącego roku przezfirmę Harris Interactive dla organizacji CTIA wynika, że 52 procentrespondentów nie jest jednak w ogóle zainteresowanych mobilnymireklamami - informuje na swojej stronie internetowej eMarketer.
W pewnym stopniu takie zainteresowanie wyraziło 21 procent,ogólne zainteresowanie 15 procent, a bardzo i w wysokim stopniujest tym zainteresowanych po 6 procent badanych.
Z kolei badania firmy Synovate pokazują, że w trzech ostatnichlatach przynajmniej 3 użytkowników komórek w wieku co najmniej 13lat (2005 - 75 procent, 2006 - 78 procent, 2007 - 75 procent)twierdziło, że nie interesują ich mobilne reklamy. Z koleiumiarkowane zainteresowanie wyrażało tutaj kolejno 17, 15 i 19procent, a wysokie zainteresowanie 8, 6 i 6 procentrespondentów.
Nastoletni użytkownicy komórek zza oceanu stanowią ważny cel dlamarketerów. Z danych firmy Multimedia Intelligence wynika, że wczerwcu bieżącego roku w USA było ponad 16 milionów takichużytkowników.
źródło: eMarketer
Dołącz do dyskusji: Mobilne reklamy mogą być skuteczne wśród nastolatków