„Moc możliwości” - mBank reklamuje eKonto mobilne z ubezpieczeniem od AXA (wideo)
Rusza kolejna kampania reklamowa ubezpieczeń komunikacyjnych Grupy AXA oferowanych wraz z eKontem mobilnym przez mBank. Akcję przygotowały firmy marketingowe Grey Group Poland i Mindshare Polska.
W kampanii reklamowana jest promocja skierowana do osób, które otworzą eKonto mobilne (także w wersji plus). Mogą one otrzymać premię nie tylko za aktywowanie dostępu do rachunku poprzez aplikację mobilną, przelewanie wynagrodzenia na konto i płatności kartą, lecz także zakup ubezpieczenia oferowanego przez AXA Ubezpieczenia TUiR: OC i/lub OC+AC albo nWaleczni i/lub NNW Ochrona24h Premium.
Łączna wartość premii może wynieść maksymalnie 540 zł. Do promocji można przystąpić do końca lutego przyszłego roku.
Pierwsza wspólna kampania reklamowa mBanku i AXA była prowadzona latem br. Firmy strategiczną współpracę zaczęły jesienią ub.r.
Nowa kampania reklamowa będzie prowadzona przede wszystkim w telewizji oraz internecie.
Kreacją reklam zajęła się agencja Gry Group Poland, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Mindshare Polska.
Dołącz do dyskusji: „Moc możliwości” - mBank reklamuje eKonto mobilne z ubezpieczeniem od AXA (wideo)