Modyfikacja formuły MTV Classic
Jeszcze w tym roku odświeżenie formuły MTV Classic
Jeszcze w tym roku będzie mieć miejsce odświeżenie formuły telewizyjnej stacji muzycznej MTV Classic - informuje "Media&Marketing Polska".
"Zmiany programowe obejmą ten kanał jeszcze w br. Ale chcemy najpierw wyciągnąć wnioski z wprowadzanych właśnie zmian w naszym głównym kanale - MTV Polska" - mówi Izabella Miejłuk, dyr. marketingu w polskim oddziale MTV.
W przeciwieństwie do kanału MTV Polska, który kierowany jest teraz do widowni w wieku 13-19 lat, MTV Classic skierowany jest do starszego widza. Zmiany, jakie czekają MTV Classic, to przede wszystkim wzbogacenie zawartości programowej i lekkie przeprofilowanie widowni. Kierownictwo MTV Networks Polska nie ujawnia jeszcze szczegółów na temat planów wobec MTV Classic. Obecnie wprowadzana jest nowa ramówka MTV Polska, wspierana kilkuetapową kampanią reklamową, która potrwa do końca br. Kampanię przygotowała agencja reklamowa Image Art.
Dołącz do dyskusji: Modyfikacja formuły MTV Classic