Money.pl z większą przewagą nad Business Insiderem, traci Biznesinfo.pl
Na pozycji lidera serwisów biznesowo-prawnych umocnił się Money.pl, zwiększając przewagę nad Business Insider Polska. Sporo wzrosła odwiedzalność sekcji gospodarczych Interii i Gazeta.pl, za to znaczący spadek zanotował Biznesinfo.pl.
![](https://static.wirtualnemedia.pl/media/top/moneybusinessinsider-strony655.png)
Wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl pokazują, że we wrześniu br. Money.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 8,75 mln internautów, zapewniając 29,61 proc. zasięgu. Każdy spędził tam średnio 12 minut i 58 sekund.
Money.pl prowadzi we wszystkich tych statystykach. Business Insider Polska (Ringier Axel Springer Polska) zanotował 7,89 mln użytkowników, 26,7 proc. zasięgu oraz 9 minut i 26 sekund przeciętnego czasu korzystania, a witryna kancelarii Lega Artis - 7,16 mln odwiedzających, 24,23 proc. zasięgu oraz 5 minut i sekundę średniego czasu.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Portal „Rzeczpospolitej” Rp.pl (Gremi Media) w kategorii biznesowo-prawnej przyciągnął 5,29 mln internautów (to 17,92 proc. zasięgu), każdego przeciętnie na równo 4 minuty. Niżej w rankingu są dwie witryny „Dziennika Gazety Prawnej” (Infor PL): Infor.pl miał 4,37 mln użytkowników, 14,8 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 27 sekund przeciętnego czasu korzystania, a Gazetaprawna.pl - 3,89 mln odwiedzających, 13,17 proc. zasięgu oraz 2 minuty i 29 sekund średniego czasu.
Sekcję gospodarczo-prawną o2.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 4,68 mln internautów (15,83 proc. zasięgu), spędzając średnio po 4 minuty i 23 sekundy. Na Interii (Grupa Polsat-Interia) analogiczny dział zanotował 4,81 mln użytkowników, 16,29 proc. zasięgu oraz 5 minut i 36 sekund przeciętnego czasu korzystania, a na Gazeta.pl (Agora) - 4,2 mln użytkowników, 14,23 proc. zasięgu oraz 5 minut i 39 sekund przeciętnego czasu.
Natomiast z Biznesinfo.pl (Iberion) skorzystało 3,76 mln internautów (12,71 proc. zasięgu), spędzając średnio po 2 minuty i 7 sekund.
Money.pl w porównaniu do sierpnia zyskał 45,4 tys. internautów (to wzrost o 0,5 proc.), a średni czas spędzony przez każdego wydłużył się o 44 sekundy (6 proc.). Serwisowi udało się zwiększyć przewagę zasięgową nad Business Insider Polska, w którym liczba użytkowników zmalała o 112,3 tys. (1,4 proc.), a średni czas korzystania wydłużył się o minutę i 4 sekundy (12,7 proc.).
Witryna Lega Artis zyskała natomiast 59,9 tys. użytkowników (0,8 proc.) i 31 sekund przeciętnego czasu korzystania (11,5 proc.). W obu statystykach zwiększyły się wyniki jeszcze dwóch witryn. Sekcja gospodarczo-prawna Interii osiągnęła wzrost o 340,8 tys. odwiedzających (7,6 proc.) i 9 sekund średniego czasu korzystania (2,7 proc.), a analogiczny dział Gazeta.pl - 611,2 tys. internautów (17 proc.) i 12 sekund przeciętnego czasu (3,7 proc.).
Portal „Rzeczpospolitej” zyskał 483,6 tys. użytkowników (10,1 proc.) przy spadku średniego czasu korzystania o 24 sekundy (9,1 proc.). Sekcja biznesowo-prawna o2.pl zanotowała wzrost o 27,2 tys. odwiedzających (0,6 proc.) i spadek przeciętnego czasu spędzonego przez każdego o 29 sekund (9,9 proc.), a Gazetaprawna.pl - wzrost o 209,9 tys. użytkowników (5,7 proc.) i spadek o 8 sekund średniego czasu (5,1 proc.).
Z kolei Biznesinfo.pl stracił 622,2 tys. internautów (14,2 proc.), a przeciętny czas spędzony przez każdego zmalał o 12 sekund (8,6 proc.).
Dołącz do dyskusji: Money.pl z większą przewagą nad Business Insiderem, traci Biznesinfo.pl