MullenLowe Warsaw zatrudnia Martę Głowacką i Dawida Rakowskiego
Marta Głowacka jako digital strategist dołączyła do działu strategii MullenLowe Warsaw. Dawid Rakowski został influencer managerem w agencji.
Marta Głowacka dołączyła do zespołu strategów zarządzanych przez Rafała Lampasiaka, strategy directora. Nowa digital strategist skupi się głównie na pracy dla klientów agencji. Pomoże także rozwijać kompetencje strategiczne i digital w całej MullenLowe Group (oprócz agencji MLW należy także dom mediowy Mediahub).
Głowacka w branży pracuje od 12 lat, z czego połowę po stronie klienta, a drugą połowę agencji. Zaczynała w dziale online marketingu Groupon, gdzie prowadziła działania w social mediach. Po pięciu latach dołączyła do startup’u marki GLOV i jako online marketing manager odpowiadała m.in. za wdrożenie sklepu online, planowanie i produkcję contentu oraz współpracę z influencerami. Potem została startegy plannerką w Isobar Polska, gdzie współtworzyła strategie komunikacji dla takich klientów jak Estée Lauder, Audi, McDonald’s - kampanię tej marki 2forU Stories nagrodzono brązowym Effie. Następnie przeszła do Saatchi & Saatchi, gdzie jako creative strategist odpowiadała za obsługę OBI.
Dawidowi Rakowskiemu powierzono koordynację współpracy z influencerami w dziale digital, zarządzanym przez Przemysława Półtoraka, digital directora. Nowy influencer manager w reklamie pracuje od czterech lat. Doświadczenie zdobywał w agencji Searchway, ale także jako freelancer w branżach takich jak: Web3, NFT, beauty, FMCG, oraz motoryzacja. Zajmował się również organizacją eventów dla zagranicznych twórców w różnych częściach świata - m.in. na Mykonos, z udziałem modela Jaya Alvarreza czy gwiazdy kulturystyki Sergi Constance.
Dołącz do dyskusji: MullenLowe Warsaw zatrudnia Martę Głowacką i Dawida Rakowskiego