Na wiosnę NGI jako isens
1 marca na rynku pojawiła się agencja interaktywna sens, która decyzją właścicieli powstała z przekształcenia funkcjonującej od 2001 roku agencji interaktywnej NGI (Next Generation Interactive).
Wszelkie prawa i zobowiązania wynikające z umów, kontraktów i wszelkich uzgodnień firmy NGI przechodzą od dnia 1 marca 2006 r. na isens sp. z o.o. Do czołowych klientów isens należą: WSiP, Shell, Grupa Żywiec, Fortis Bank, URSA, Iveco Polska, Tchibo, CTL Logistics, Vattenfall, Impaq Group, Enterprise Investors, EccoPapier, Pioneer Pekao Investments, Danfoss, Multikino, Dwory SA, Zibi.
„Zmiany organizacyjne w firmie nie będą miały najmniejszego wpływu na obsługę naszych klientów, gdyż do przeprowadzenia tej operacji przygotowywaliśmy się od grudnia 2005 roku. Dużym plusem tych zmian będzie urozmaicenie naszej oferty, m.in. o działania komunikacji mobilnej czy PR w Internecie” – mówi Grzegorz Krzemień, prezes agencji isens.
isens jest firmą oferującą kompleksową obsługę klienta w nowych mediach (Internet, multimedia, mobile). Agencja zajmuje się tworzeniem strategii komunikacji w nowych mediach przy użyciu narzędzi e-marketingu, rozwiązań multimedialnych, zaawansowanych aplikacji internetowych i ePR.
Dołącz do dyskusji: Na wiosnę NGI jako isens