SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2012 roku

Prezentujemy zestawienie najpopularniejszych witryn tematycznych w Polsce (sierpień 2012 - Megapanel PBI/Gemius). Kto liderem w 20 kategoriach, m.in. biznes, erotyka, społeczności, sport, motoryzacja, e-commerce czy informacja?

Biznes, finanse, prawo

Serwisy biznesowe Onetu straciły w skali roku 640 tys. użytkowników i 28 mln odsłon, a Next Infor - 340 tys. użytkowników i 2 mln odsłon. Za to strony WP i Orange zyskały ok. 400 tys. real users, ale zanotowały 8 mln odsłon mniej, a Money.pl - 340 tys. real users więcej i 2 mln odsłon mniej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BIZNES, FINANSE, PRAWO
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Biznes, finanse, prawo 3 568 060 58 707 722 18,35% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Biznes, finanse, prawo 3 369 848 48 830 904 17,33% tak
3 Grupa Money.pl - Biznes, finanse, prawo 3 130 211 39 187 943 16,10% tak
4 Grupa Next Infor - Biznes, finanse, prawo 2 327 877 19 657 503 11,97% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Biznes, finanse, prawo 1 879 505 21 093 900 9,66% tak
6 Grupa Bankier.pl - Biznes, finanse, prawo 1 301 036 31 309 428 6,69% tak
7 Grupa Interia.pl - Biznes, finanse, prawo 1 173 764 18 255 043 6,04% tak
8 egospodarka.pl - Biznes, finanse, prawo 910 668 5 494 707 4,68% tak
9 Grupa O2.pl - Biznes, finanse, prawo 788 963 8 695 232 4,06% tak
10 nf.pl 684 943 7 147 811 3,52% tak
11 Grupa Presspublica - Biznes, finanse, prawo 574 898 10 011 970 2,96% tak
12 Grupa PTWP 513 919 6 328 909 2,64% tak
13 Grupa Gofin.pl 457 327 - 2,35%  
14 Grupa Ringier Axel Springer - Biznes, finanse, prawo 415 990 2 804 668 2,14% tak
15 Grupa Wolters Kluwer Polska - Biznes, finanse, prawo 400 617 2 338 097 2,06% tak
16 wirtualnemedia.pl 387 756 2 300 165 1,99% tak
17 Grupa Inwestycje.pl - Biznes, finanse, prawo 372 237 3 175 513 1,91% tak
18 Grupa Puls Biznesu 362 119 6 548 996 1,86% tak
19 krs-online.com.pl 323 006 - 1,66%  
20 Grupa Spolecznosci.pl - media2.pl 318 593 2 308 659 1,64% tak


Informacje i publicystyka

Strony Onetu z tej kategorii miały 320 tys. użytkowników i 15 mln odsłon mniej niż rok wcześniej, a witryny WP i Orange - 80 tys. real users i 53 mln odsłon mniej. Natomiast Gazeta.pl zanotowała podobne wyniki jak przed rokiem.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
INFORMACJE I PUBLICYSTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Onet.pl - Informacje i publicystyka 6 773 110 253 913 186 34,83% tak
2 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Informacje i publicystyka 6 351 524 194 562 246 32,66% tak
3 Grupa Gazeta.pl - Informacje i publicystyka 5 285 076 179 694 806 27,18% tak
4 Grupa Polskapresse - Informacje i publicystyka 4 124 971 73 473 069 21,21% tak
5 Grupa Media Regionalne - Informacje i publicystyka 3 609 237 99 903 606 18,56% tak
6 Grupa Interia.pl - Informacje i publicystyka 3 607 715 83 264 599 18,55% tak
7 Grupa TVN - Informacje i publicystyka 2 427 327 69 796 017 12,48% tak
8 Grupa Ringier Axel Springer - Informacje i publicystyka 2 093 697 55 679 431 10,77% tak
9 Grupa Netshare - twojapogoda.pl 2 014 558 31 133 218 10,36% tak
10 Grupa Murator - Informacje i publicystyka 1 892 639 21 174 945 9,73% tak
11 trojmiasto.pl 1 047 760 52 623 970 5,39% tak
12 Grupa TVP - Informacje i publicystyka 1 038 413 8 707 117 5,34% tak
13 Grupa Polskie Radio - Informacje i publicystyka 987 465 8 069 929 5,08% tak
14 Grupa O2.pl - Informacje i publicystyka 959 995 29 071 275 4,94% tak
15 Grupa Next Infor - dziennik.pl - informacje i publicystyka 931 636 14 808 019 4,79% tak
16 Grupa Google - Informacje i publicystyka 857 150 - 4,41%  
17 Grupa Presspublica - Informacje i publicystyka 834 583 12 918 560 4,29% tak
18 meteoprog.pl 828 899 6 333 991 4,26% tak
19 pogodynka.pl 806 041 14 365 968 4,14% tak
20 Grupa Wprost.pl - Informacje i publicystyka 688 916 4 059 750 3,54% tak


Kultura i rozrywka

YouTube zyskał przez rok 510 tys. polskich użytkowników, natomiast strony Onetu zanotowały 160 tys. real users, ale za to ponad dwa razy mniej odsłon. Niewielki wzrost odwiedzalności osiągnęły witryny WP i Orange, a spory spadek - prawie 1,4 mln real users i 115 mln odsłon - serwisy o2.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
KULTURA I ROZRYWKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 youtube.com 12 826 525 - 65,96%  
2 Grupa Onet.pl - Kultura i rozrywka 6 452 688 248 983 729 33,18% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Kultura i rozrywka 5 907 394 335 333 969 30,38% tak
4 Grupa O2.pl - Kultura i rozrywka 4 898 525 205 552 521 25,19% tak
5 Grupa Demotywatory.pl - Kultura i rozrywka 3 995 371 - 20,54%  
6 plcm.pl 3 895 425 - 20,03%  
7 Grupa Interia.pl - Kultura i rozrywka 3 788 757 199 437 599 19,48% tak
8 filmweb.pl 3 651 755 207 842 252 18,78% tak
9 n-mobile.net 3 051 331 - 15,69%  
10 kwejk.pl 3 051 165 - 15,69%  
11 Grupa Spilgames 2 661 890 - 13,69%  
12 tekstowo.pl 2 505 289 35 214 207 12,88% tak
13 besty.pl 2 499 811 - 12,85%  
14 Grupa Google - Kultura i rozrywka 2 480 242 - 12,75%  
15 gametwist.pl 2 244 843 - 11,54%  
16 Grupa Murator - Kultura i rozrywka 1 920 148 27 481 026 9,87% tak
17 wyspagier.pl 1 840 888 - 9,47%  
18 Grupa Gazeta.pl - Kultura i rozrywka 1 678 786 17 812 746 8,63% tak
19 torebunia.pl 1 641 115 13 271 341 8,44% tak
20 wiocha.pl 1 631 428 109 722 911 8,39% tak


Motoryzacja

Strony motoryzacyjne Allegro straciły w skali roku 540 tys. użytkowników i prawie 60 mln odsłon, natomiast serwisy Onetu zanotowały 270 tys. real users mniej, ale 900 tys. odsłon więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
MOTORYZACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Allegro.pl - Motoryzacja 3 898 027 284 260 122 20,04% tak
2 Grupa Onet.pl - Motoryzacja 2 035 140 39 050 531 10,47% tak
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Motoryzacja 1 913 359 18 698 513 9,84% tak
4 Grupa Interia.pl - Motoryzacja 1 248 188 16 547 127 6,42% tak
5 Grupa Gazeta.pl - Motoryzacja 1 117 371 20 010 428 5,75% tak
6 autocentrum.pl 1 113 216 22 364 282 5,72% tak
7 Grupa Ringier Axel Springer - Motoryzacja 1 112 522 10 461 211 5,72% tak
8 Grupa Polskapresse - Motoryzacja 813 244 17 660 967 4,18% tak
9 Grupa V10.pl - Motoryzacja 538 159 6 031 753 2,77% tak
10 Grupa Auto.pl 535 349 5 746 349 2,75% tak
11 Grupa Mobile 493 414 - 2,54%  
12 Grupa Media Regionalne - regiomoto.pl 437 414 2 651 384 2,25% tak
13 Grupa O2.pl - Motoryzacja 372 363 8 637 164 1,91% tak
14 scigacz.pl 330 470 3 563 618 1,70% tak
15 Grupa NextWeb Media - Motoryzacja 261 777 1 995 643 1,35% tak
16 Grupa Money.pl - moto.money.pl 257 861 1 768 212 1,33% tak
17 Grupa Next Infor - Motoryzacja 253 303 937 442 1,30% tak
18 Grupa Murator - superauto24.se.pl 160 176 741 111 0,82% tak
19 autogielda.pl 160 035 3 471 588 0,82% tak
20 etransport.pl 139 942 - 0,72%  


Budownictwo i nieruchomości

Witryny Muratora z tej kategorii odwiedziło 190 tys. użytkowników więcej niż przed rokiem, którzy wykonali prawie 3 mln odsłon więcej. Z kolei strony Gazeta.pl zanotowały 100 tys. real users mniej, ale 12 mln odsłon więcej.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
BUDOWNICTWO I NIERUCHOMOŚCI
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Murator - Budownictwo, nieruchomości 1 762 730 20 507 244 9,06% tak
2 Grupa Gazeta.pl - Budownictwo, nieruchomości 1 662 366 42 593 933 8,55% tak
3 Grupa Allegro.pl - otodom.pl 1 130 105 34 767 837 5,81% tak
4 Grupa Polskapresse - Budownictwo, nieruchomości 912 549 37 181 395 4,69% tak
5 Grupa E-budownictwo.pl - Budownictwo, nieruchomości 833 833 6 663 262 4,29% tak
6 Grupa Melog.com - domy.pl 781 230 15 904 615 4,02% tak
7 Grupa Avt.pl - Budownictwo, nieruchomości 535 999 2 219 961 2,76% tak
8 Grupa NNV - nieruchomosci-online.pl 504 864 23 555 505 2,60% tak
9 Grupa Interia.pl - Budownictwo, nieruchomości 464 717 22 147 485 2,39% tak
10 trovit.pl - mieszkania.trovit.pl 310 725 - 1,60%  
11 Grupa Morizon S.A. 307 365 3 168 241 1,58% tak
12 swiatkwiatow.pl 305 415 2 225 343 1,57% tak
13 Grupa Szybko.pl - Budownictwo, nieruchomości 276 932 4 615 303 1,42% tak
14 Grupa Media Regionalne - regiodom.pl 276 027 1 621 377 1,42% tak
15 Grupa Dom.pl - Budownictwo, nieruchomości 266 811 4 818 173 1,37% tak
16 Grupa O2.pl - Budownictwo, nieruchomości 240 718 1 270 607 1,24% tak
17 forumogrodnicze.info 237 904 - 1,22%  
18 Grupa Meble.pl - Budownictwo, nieruchomości 224 887 2 481 170 1,16% tak
19 Grupa Panorama Firm - budownictwo.pl 220 965 864 721 1,14% tak
20 nportal.pl 218 833 - 1,13%  


Edukacja

Serwisy edukacyjne Google zyskały przez rok 1,33 mln polskich użytkowników, a strony Google - prawie 600 tys. Za to witryny Gazeta.pl straciły aż 640 tys. real users i ponad 3 mln odsłon.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EDUKACJA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 Grupa Wikipedia - Edukacja 8 696 030 - 44,72%  
2 Grupa Google - Edukacja 4 677 800 - 24,05%  
3 Grupa Wirtualna Polska - Orange - Edukacja 1 513 967 9 615 881 7,79% tak
4 Grupa Gazeta.pl - Edukacja 1 115 923 5 275 932 5,74% tak
5 szkolnictwo.pl 735 108 - 3,78%  
6 Grupa Onet.pl - Edukacja 640 424 2 895 611 3,29% tak
7 Grupa O2.pl - Edukacja 623 897 6 812 152 3,21% tak
8 Grupa GG Network - Edukacja 516 468 5 107 082 2,66% tak
9 pwn.pl-Serwisy edukacyjne PWN 503 485 - 2,59%  
10 Grupa Ling.pl 495 842 2 724 885 2,55% tak
11 pl.bab.la 454 493 - 2,34%  
12 zadane.pl 381 888 - 1,96%  
13 translate.pl 363 064 - 1,87%  
14 bryk.pl 336 634 900 246 1,73% tak
15 translatica.pl 203 428 - 1,05%  
16 wikipedia.pl 200 707 - 1,03%  
17 ang.pl 193 308 - 0,99%  
18 krzyzowka.net 189 119 - 0,97%  
19 Grupa Studentnews - Edukacja 162 020 - 0,83%  
20 thefreedictionary.com 147 876 - 0,76%  


Erotyka

Redtube.com odwiedziło 270 tys. polskich użytkowników więcej niż w sierpniu ub.r., a Porhub.com - 145 tys. więcej. Natomiast Erodate.pl zyskała w skali roku aż 1,26 mln real users.

Ranking witryn według zasięgu miesięcznego
EROTYKA
  Nazwa  Użytkownicy (real users) Liczba odsłon Zasięg  Audyt site-centric
1 redtube.com 2 183 775 - 11,23%  
2 pornhub.com 1 957 378 - 10,07%  
3 erodate.pl 1 921 445 - 9,88%  
4 sexrura.pl 1 640 627 - 8,44%  
5 livejasmin.com 1 493 886 - 7,68%  
6 showup.tv 1 285 794 - 6,61%  
7 redtube.net.pl 1 199 134 - 6,17%  
8 xhamster.com 1 104 250 - 5,68%  
9 xvideos.com 1 089 618 - 5,60%  
10 18hd.pl 1 003 106 - 5,16%  
11 tube8.com 840 862 - 4,32%  
12 zbiornik.com 762 714 - 3,92%  
13 sexomaniak.pl 749 983 - 3,86%  
14 pornoorzel.com 700 041 - 3,60%  
15 pornusy.pl 694 817 - 3,57%  
16 youporn.com 673 904 - 3,47%  
17 xnxx.com 625 040 - 3,21%  
18 adultfriendfinder.com 599 594 - 3,08%  
19 rozklapichy.pl 556 983 - 2,86%  
20 hardsextube.com 516 901 - 2,66%  

Dołącz do dyskusji: Najpopularniejsze serwisy tematyczne w sierpniu 2012 roku

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
lolek
kto m iwytlumaczy jedna rzecz bo nie moge tego pojac? Czemu w kategorii informacje nie ma wpolityce.pl czy niezalezna.pl skoro sa popularniejsze od wprost.pl?
0 0
odpowiedź
User
tfujnik
U was na osiedlu są popularniejsze? No to pytaj w spółdzielni.
0 0
odpowiedź
User
lolek
tfujnik, malo wiesz a duzo mowisz. Nie potrafisz odpowiedziec to nie pisz.
Opieram sie na serwisie alexa.com, ktory jest czesto brany wlasnie jako wyznacznik popularnosci stron. Widac rodzime firmy stosuja inne pomiary;]
0 0
odpowiedź